Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW 2007-2010 (17) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcin Sz.
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Diesel 2.0 nadaje się na chipowanie. Ze 140 KM robi się ponad 170 i 400 Nm momentu obrotowego. To już w zupełności wystarcza do jazdy autostradowej. Bez problemu można osiągnąć 200 km/h na niemieckiej autostradzie. Da się wyprzedzać nawet na 6. biegu. Co do silnika, to jest on na pasku rozrządu (co jest w sumie lepszym rozwiązaniem niż łańcuch). Trzeba pamiętać , żeby od czasu do czasu zdjąć miskę olejową i sprawdzić stan smoka olejowego....
4,0
~MACIEK
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Największa zaleta silnika to cisza... jak na diesla. Inaczej niż w TDI, bliżej mu do diesla BMW. To mój pierwszy diesel... po przesiadce z Subaru na turbinie... więc dynamika nie powala :). Natomiast jestem pozytywnie zaskoczony. Silniczek radzi sobie, szczególnie w trasie. Ciągnie raczej dopiero od 2000 obr. ale płynnie rozwija moc, a turbodziura jest prawie niewyczuwalna. Z pewnością moduł / chip poprawiłby przebieg momentu, ale póki co......
3,0
~Patryk
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Nie ma co oszukiwac. Dwulitrowy diesel srednio sobie radzi. Czuc turbodziure, a podczas dynamicznej jazdy nie mozemy zejsc ponizej 2000 obrotow/min. Samochod na szostym biegu nie chce przyspieszac. Ponad to motor ten nie jest zalecany do jazdy po zatloczonym miescie ze wzgledu na uciazliwy filtr czasteczek stalych. Z drugiej strony kusi cena. Modele z tym silnikiem sa zdecydowanie tansze na rynku wtornym. Kultura pracy stoi na akceptowalnym...
4,0
~Mirek
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik jak na diesla bardzo cichy, słyszalny we wnętrzu auta dopiero ok. 150 km/h. Niestety na biegu jałowym zdarza się, że faluje (co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca w silniku diesla) - w Fordzie tego nie było. Bardzo mała dynamika na 5 i 6 biegu poniżej 2000 obrotów, potem też nie lepiej. Szybkie wyprzedzanie tylko na biegach 3 i 4. Poprzednia wersja Mazdy 6 ma lepszy silnik diesla pod względem osiągów.
4,0
~SSL
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik bardzo żwawy. Dotąd nie wymieniałem nic z osprzętu (sprzęgło, dpf, wtryski itd). Wszystko działa. Nie wiem jak jest z legendarnymi podkładkami pod wtryski, czy producent je w trakcie produkcji poprawiał (rocznik 2009)? W każdym razie u mnie nie ma żadnych niepokojących objawów. Silnik słyszalny na postoju. Jednak odgłosy nie są jakoś uciążliwe.
5,0
~strzelec
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik pracuje idealnie, w kokpicie przyy obroach powyzej 2,5 slychac przyjemne warczenie... Auto chce powiedziec \"docisnij mocniej pedal, chce jechac do 5 tys obrotoe!\" Przyspieszanie jest takie, ze naciskajac pedal gazu momentalnie odczuwamy przyplyw mocy, do tego mazda trzyma moc i przyspieszenie w calym zakresie obrotow ( dobra turbina )
3,0
~Andrzej
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Diesel 2.0 to opcja dla lubiących ryzyko. Należy dbać o czystość smoka, stan uszczelek wtryskiwaczy i regularne wymiany oleju (max co 10 tys. km), bo szybko przyjdzie nam wyskoczyć z 5 tys. zł na nowy silnik. Kolejny minus to EGR, który daje się we znaki gdy już się zabrudzi.
4,0
~Artur
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
pierwszy mój dizel i pełne zaskoczenie. silnik pracuje tak samo głośno jak w avensis 1.8 benzyna. Wysoki moment obrotowy daje przyjemność z jazdy, tylko nieraz dokucza oczekiwanie na rozgrzanie silnika i załączanie turbiny.
4,0
~tufix
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik troszkę ospały poniżej 2000 obr/min. W zimie nawet niezle się rozgrzewa w porównaniu ze skodą ale na mrozie pierwsze minuty pracy podobnie jak w octavii na pompowtryskach. Jak się rozgrzeje jest ciszej
Dziennik kosztów dla Mazda 6 II Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Denzel
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Doskonała praca diesla. Jak orkiestra filharmoniczna w wirtuozowskim wykonaniu. Wcześniej jeździłem silnikami benzynowymi. W tej chwili silnika tego nie zamieniłbym na żaden inny
Mazda 6 II Hatchback