Ciągle problemy z silnikiem, zaczynając od zatykającego się DPF poprzez nagar w całym układzie, awarie mniejszej turbiny, wycierający się wałek rozrządu, nieszczelne wtryski, a kończąc na uszczelce pod głowica
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana całego podwójnego turbo, wtryskiwaczy, czyszczenie nagaru w układzie i dpf, teraz uszczelka pod głowica.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
[l/100km]