Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018

Piotr, ponad rok temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Przyjemne w prowadzeniu i ogólnym obyciu auto, które pozbyło się większości wad poprzedniczki. Jednak nie wszystkich...
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamika co najwyżej przeciętna. Kultura pracy, zwłaszcza na zimnym, również nie zachwyca. Jednak największym plusem jest spalanie, zwłaszcza, że mówimy tu o wolnossącym 2.0 w dużym sedanie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie, czasem nawet zdarzy się mały zgrzyt. Wadą dla mnie są krótkie przełożenia - mimo sześciu biegów nie jest to samochód na autostrady.
5,0
Układ jezdny
Ciężko wymagać czegoś więcej. Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny, zawieszenie zapewnia idealny kompromis między komfortem a trzymaniem w zakrętach - wzór dla innych aut.
4,0
Karoseria
Auto jest bardzo ładne, koniecznie z kołami 19" i najlepiej w białym, lub czerwonym kolorze. Spasowanie elementów, jak na nowoczesnego japończyka przystało, bardzo precyzyjne. Wadą pozostaje od lat bardzo cienka warstwa lakieru, co skutkuje słabym połyskiem i brakiem głębi.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag, typowy sedan.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, schowki wystarczająco duże, bardzo intuicyjna obsługa całego pokładowego sprzętu. Mały minus za nie do końca dopracowaną współpracę z Android Auto.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w trybie auto nie radzi sobie z upałami, ciągle trzeba coś poprawiać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń adekwatna do klasy, ani za dużo, ani za mało. Największy postęp Mazda zrobiła w dziedzinie wykończenia wnętrza. Materiały są miękkie i mile w dotyku, godne klasy premium.
2,0
Wyciszenie
Kolejna zmora Mazdy od lat. Wyciszenie na poziomie kompakta z lat 90'. Przy wyższych prędkościach robi się męczaco. Do porównania mam swoje 20 letnie BMW E39 z wielkim dieslem i jest o niebo lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest jeszcze świeże, więc nie spodziewam się większych awarii. Spalanie zaskakująco niskie, niemal na poziomie diesla.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość bardzo dobra, ale cena nie zachęca. Niby gorszą konkurencję w postaci np Mondeo czy Talismana można kupić zdecydowanie taniej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018