Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018

Mlodyg23, 5 lat temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia niby hydraulik a pieknie dziala, czuc nlwa technologie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Patrz opis ergonomii. Brakuje kilku bajerow
5,0
Całokształt
Piekny przod, tyl jakos tak mniej wow, ale niebrzydki. Mogliby jakis chrom dodac. Ogolnie noe widze bardzo wad ale raczej pewne braki zalet. Ale ie mozna miec wszystkiego. Wazne ze za cene 140tys mozna miec full wypas! Generalnie ladne auto, wyposazone w nowinki ale ...jakos mniej miejsca w srodku niz bym sie spodziewal. Jest to nieduzy minus i tylko wrazenie. Detale nizej... Ps mazda robi 4 poziomy wyposazenia w mazdzie 6. Poziom 3 juz daje maks wyposazenia! Mlcno polecam te opcje, bo daje duzo jakosco i radosci z ajnowszej technologii (11glosnikow bose, skora, ogrzewane wszystkie fotele, wentylacja ssaniem w przedbich (genialne), ogrzew kierownica, adaptacyjny temp, kamerki 360, lane assist (genialne),awaryjne hamowanie (ze 3 razy juz slusznie hamowalo mi auto, genialne), keyless, adaptacyjne ledy (genialne),hud, gps, piekna skora na desce, radar do wyjazdu tylemna ukice, autohold i wiele wiecej). Najwyzszy poziom ma wianiowa skore, i bezrankowe wewn lusterko. :/ Haha Aaai piekny desig deski rozdzielczej i wysokiego tunelu z obszyciem skorzanym. Jak nie trzymam prawa reka kierownicy, to trzymam sid tunelu. Super. 165KM to bardzorozsadny silnik. Szkoda zenie jest to 195KM, wtedy smialomoz a by powiedziec ze jest to sportowa frajda! Ale przez akcyze koszt +30tys pln. Na slabszy silnik noz 165k. osobiscid bym sie nie zdexydoewal, ale emeryci moga brac.
Wrażenia
5,0
Silnik
W ogole bez zastrzezen. Przy spokojnej jezdzie czescuowo wylaczaja sie cylindry. Przez to spalanie leci milo w dol. Auto bez turbiny ale zwysokim stopniem sprezenia, wiec ladnie ciagnie w wysokich obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Zaskakujaco dobrze dziala jak na hydrauliczny typ! Wmoim poprzednim aucie czuc bylo zmiane biegow i klekniecie mocy. Tutaj jest to gladko i odczucie niby pol DSG. Wielki plus za dobre ustawienie + i -, w trybie sekwencji! Wg mnie wlasnie o to chodzi, aby + byl do tylu. Jak szybko przyspieszasz, to zdejmujac lapke z kierownicy robisz pacniecie w drazek i odbijasz z powrotem do koerownicy! Ps w vectrze mialem odwrotnie, wg mnie jakos nieludzko. Ps2 skrzynia na szczescie ma tryb sport. Proste rozwiazanie ale o to chodzi aby o roty utrzymalo.
5,0
Układ jezdny
Aaaa no gitarka gra. Nie wiem jeszcze jak bedzie serwisowanie, ale jest idealnie nie za sztywno nie za plynnie. Choc delikatnie bardziej sklania sie do sztywnosci,jak to japoniec. Jechalem ostaynio nowa kia sportage i mdlilo mnie od tego bujania przy przyspieszaniu i hamowaniu. W 'madzi' jest fajna ...jedrnosc ;). Auto na porzadnych Pirelli oponach, wiec ladnie po zakretach nawet mokrych jedzie i rzadko komputer terkocze o zgubionej trakcji. Lecialem kiefys sportowo i fajnie, ze w uslizgu komputer delikatnie informuje i poprawi i nie drze sie w nieboglosy!
5,0
Karoseria
Troche ,a malo aby cos stwierdzic. Ciesze sie ze mam lakier perle, jest on troche grubszy od akryl white. ...czy to cos da? To sie okaze. Uwaga, wazne! Moj model 2018 (po lifcie) ma troche wiecej przetloczen na blachach,lrzez to sztywniej sie trzyma. Ale przed liftem to srrach sie o drzwi oprzec, a przy zamykaniu mocniejszym widac jak blacha doslownoe faluje,szok!
Komfort
5,0
Widoczność
Swietne duze lusterka. Do tylu troche mniejsza szyba niz w vectrze c,ale to znamie nlowoczesnosnego designu. Przednie slupki w ogole nie przeszkadzaja, jakos nie mam tu potrzeby przy skreca iu w lewo na skrzyzowaniu aby wychylac sie i patrzec przed i za przedbim slupkiem (piesi, rowery) aw innych autach sie zdarzalo. Pozwole sobie tu podciagnac pod widocznosc LED reflektory adaptacyjne. No magia, jeden z glownych powodow wyboru auta. LEDy wala szeroko, mocno , daleko i wysoko. Na utostradzie musze niemal oczy mrozyc od odbicia "dlugich" na znakach. Poza tym adaptacja odbywa sie fajnie w plynny i wy iorczy sposob. Ps martwi mnie tylko jak dlugl wytrzymaja te ledy? Mam wrazenkie ze jak przestanie dzialac czes reflektora, ...to bedzie trzeba caly wymienic. To nie jest wklad zarowki,do wymiany na stacji paliw. Wiec licze ze beda trwalsze niz moje ledy w domu (uwaga, w aucie jest napiecie stale, wiec licze ze zmniejszy to awarie - brak przetwornika).
4,0
Ergonomia
Przy moim ustawieniu fotela (cos pomkedzy lezeniem a jazda na krolika), wale udami w kierownice przy wej/wyj z auta. Jednlczesnie wychodzac czesto stopa ocieram drzwi. Otwor drzwiowy z tylu nie jest zbyt duzy, minimalnie za duzo gimnastyki. Ogolnie jest wrazenie mniejszej ikosci miejsca , gdziskolwoek siedzisz. Chtba ze to znak czasow,zeby nie bylo niewykorzystanego miejsca? Ogolnie nje jest za malo, ale na zastanawiajacej granicy. Uwaga w sedanach na tylnej kanapie, niemiesci sie glowa lrzt probie olarcka o zaglowek sufit mnie dociska!!! A ja mam tylko 177cm! Na szczes ie w kombi ta zenada nie wystepuje. Oprlcz tego poskarzylbym sie, ze z punktu kierowcy nie widze przycisku podgrzewania kierownicy i czasami przycisku podgrzew mojego fotela. Ale z czasem na wyczucie bede dzoalal. Polecam HUD! Ja juz nke chce w ogole patrzec na deske rozdz. Nawet polecalbym mazdke wrzocenoa wiecej info na hud! Fajnie ze zegary na desce zaawieraaj monitor na ktorym mozna wiele funkcji wyswietlic. Wady: 1. Nie ma opcjj regulowabia pochylu oparcia tylnej kanapy. Byl y fajny gadzet, uzywalem w kia. 2. Tragedia - fotel ma pamiec ...ale nie ustawia automatycznie lusterek! Slabo. 3. Auto ma wiele durnych ,abezpieczen. Np mozesz regulowac ustaw fotela (elektryka) pkdcxas jazdy. Ale nie mozesz zachowac ustawienia bo do tego trzeba wlacenia zaplonu, zaciagnoetego recznego, zapietych pasow i nldze na hamulcu ( dobrze ze nie trzeba splunac lrzez ramie!) 4. Nie ma domykania szyb,nawet w najwyzszej wersjj. No kaman, naprawde slabo. 5. Nie ma automatyczbie otw/zamyk klapy bagaznika. To tez naprawde slabo. W 10cio letniej vectrze to mialem i czesto chwalilem. A tu lapy brudze. Mazda tego nie ma w zadnym modelu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doceniam wizyczny przycisk do zmiany trybu nawiewu - szyba, twarz, klata, stopy. W vectrze musialem sie tro he naklikac w menu. Wentylacja foteli odczuwalna juz po 5 sek! ...grzanie duzo dluzej. Wentylacja tylka - rewelacja i jest to ssanie a nie nawiew, wiec zdrowiej. Uzywam nawet w zima aby odswiezyc, bardzo polecam. Fajnie ze grzane sa tez tylna kanapa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nojest takie wrazenie ze moze bycmalomsca,ale okazuje sie ze"nie boki" i to tylko wrazenie
5,0
Wyciszenie
Bomba. Nie mozna rozroznkc czasami po samym dzwieku, czy na postoju auto jest wylaczone . Jednlczesnke w wysokich obrota'h ta dwulitrowka ladnie mruczy. Poza tym naglosnienid 11 glosnikow bkse jest bajer. Moze troche dziwne ze tuba jest w desce rozdzielczej ? Ale za to bagaznik wiekszy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja mo jezdze to klocki hamulcowe zamierzam po 5 latach atakowac dopiero. No ale benzynki malutko potrafi pic ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Podobny egzemplarz skladalem jako passat. Wstawilem 3/4 bajerlw co ma vectra i juz kwota poszla duzo wyzej. Bylo to wrec promocyjnie atrakcyjne auto! Oryginalnke chcialem cx5 ale w tej cenie byla wersja bieda. A tu mam prawie najwyzsza wersje, co daje maks wyposazdnie!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W do rej mysli daje 5*,bo to mazda. Za krotko aby potwierdzic praktycznosc.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poki co njc

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018