Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Robert, 11 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,57
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort we wnętrzu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Drobne usterki
5,0
Całokształt
Samochód dla osób, które mieszkają na obrzeżach miast, cenią sobie komfort podróżowania, jeżdzą spokojnie z punktu A do B i tylko czasem potrzebują wyprzedzić zawalidrogę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająca moc do wyprzedzania zawalidróg na krajówkach i autostradach, królem startu spod świateł jednak nie zostaniesz. Trzeba umiejętnie korzystać z momentu obrotowego, a wtedy autko jest bardzo żwawe.
5,0
Skrzynia biegów
Jeden z najlepszych manuali dostępnych na rynku, krótkie precyzyjne skoki, dobrze leży pod ręką.
5,0
Układ jezdny
Samochód wbrew swojej mocy zachęca do wchodzenia szybciej w zakręt, doskonale daje znać o nawierzchni po której się poruszamy. Niektórym tak dokładny feedback może przeszkadzać.
3,0
Karoseria
Blacha cienka, trzeba uważać żeby nie zrobić wgniotki przy myciu samochodu. Tłumik zaczął rdzewieć już po kilku miesiącach od wyjazdu z salonu, na szczęście reszta póki co nie ma żadnych oznak korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widoczność i czucie gabarytów samochodu, boczne lusterka duże, dobrze prezentują otoczenie , doskonała widoczność przez szybę z tyłu.
5,0
Ergonomia
Fizyczne przyciski! Wszystko pod ręką, przemyślane i dopieszczone, klasyka gatunku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre ogrzewanie i chłodzenie, działa szybko, dobrze współpracuje z i-stop (czyli wyłącza się na chwilę jak silnik nie pracuje i szybko załącza ponownie).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla 4 dorosłych osób.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze do 90 km/h, dobrze do 120 km/h, powyżej przeciętnie przez opory powietrza jak w większości suvów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przegląd w ASO trochę drogawy jak na podstawowe czynności serwisowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę wyposażenie z exclusive line (audio BOSE, hud, elektryczna klapa bagażnika, kamery 360) to może być obecnie tańszy suv nawet od koreańskiej konkurencji, o niemieckiej już nie wspominając.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Muszę dać tylko 3 gwiazdki, bo jak na pierwszy rok to zdecydowanie za dużo tego wyszło: - gdy są przymrozki wywala błąd świateł i zostaje na długich - fabrycznie skrzypiący podłokietnik, aż sprawdziłem inne auta w salonie i to samo - opóźnione działanie czujników parkowania - skrzypiąca sprężyna podparcia kręgosłupa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawsze dojeżdza do celu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 24

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów