Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-30 SUV

Łukasz, ponad rok temu
Silnik Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda MX-30 SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : pojawiajace sie trzeszczenie które w elektrycznym samochodzie jest bardzo słyszalne
4,0
Całokształt
Jako drugi samochód do codziennych dojazdów praca, szkoła, zakupy ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
ograniczona do tyłu, pomagają kamery 360
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie nagrzewa, ogrzewane fotele i kierownica, parują szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wsiadanie do dryguego rzedu dla wyższych nie jest wygodne
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 6 tys km zaczyna trzeszczeć w kilku miejsach nawet na niewielkich nierównościach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW

Średni zasięg
167 km
Średni maksymalny zasięg
200 km
Średni minimalny zasięg
160 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
140 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
8,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
2,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda MX-30 SUV