Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-30 SUV

M. Gostyński, ponad rok temu
Silnik Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda MX-30 SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
4,43
4% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Dobra amortyzacja, świetne trzymanie na zakrętach, duża klasa.
4,0
Całokształt
Ocenę obniża zbyt niska pojemność baterii, co przy ostatnich morzach zmniejszył się zasięg o 45%,przy oszczędnej jeździe, bez dużego grzania
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc silnika na to auto wystarczająca, silnik cichy, dosyć oszczędny w normalnych warunkach, przy morzach pobór mocy drastycznie wzrasta nawet do 30KWh
5,0
Skrzynia biegów
Proste przełożenie sprawdza się nawet przy dużych prędkościach
5,0
Układ jezdny
Znakomite zawieszenie zbliżające ten samochód do klasy premium
3,0
Karoseria
Gdyby nie te drugie drzwi z których nie da się wyjść w ciasnym parkingu. Problem z za ładunkiem na tylną rozłożoną kanapę. . Kto to wymyślił, już więcej nie powinien projektować samochodu. Szkoda zabranej przeszczeni, małe nieotwieralne tylne szybki. Latem z tyłu uduszeni przez brak nawiewu. Szkoda, że tak ktoś to wymyślił, przez to auto dla 2 osób
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko znakomicie umiejscowione, widoczność do przodu i boki super, do tyłu nie piszę, bo mam kamery 360,gdyby nie to, byłaby tragedia. Współczuję kierowcom którzy tych kamer nie posiadają.
5,0
Ergonomia
Dobre rozmieszczenie wszystkich pokręteł, dobra i łatwa obsługa panelu nawigacji i klimatyzacji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pompa ciepła robi swoje, przy dużych morzach dosyć zauważalna w poborze energii. Słaba wentylacja, szyby zachodzące parą, w zimie uchylam szyber dach, trochę pomaga.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, tył tragiczna klaustrofobia.
5,0
Wyciszenie
Super, nic nie trzeszczy, nic nie stuka, letnich opon zupełnie nie słychać,opony zimowe standardowo są bardziej głośne, co przy tak dobrze wyciszonym aucie są minimalnie słyszalne. Klasa premium
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dosyć szybko się ładuje przy rozładowania aku do 30%,poniżej tej wartości słabo, mocno wydłuża czas postoju.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość wykonania, dobre materiały wykończeniowe, świetne wyposażenie. , bliżej klasy premium
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zawsze zaskakujący zamek tylnych drzwi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez usterek

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW

Średni zasięg
167 km
Średni maksymalny zasięg
180 km
Średni minimalny zasięg
130 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
190 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
5,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
3,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda MX-30 SUV