Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-30 SUV

Mariusz, 1 miesiąc temu
Silnik Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 24 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mazda MX-30 SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
4,64
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Dużo miejsca dla pasażerów z przodu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
4,0
Całokształt
Od czasu do czasu zaskakuje klekotaniem , albo w obszarze drzwi, albo deski albo tylnego zawieszenia.  Trudne do ustawienia nawiewy . Systemy wspomagające kierowcę albo są albo nadgorliwe albo wręcz przysypiają. Zasięg 200 km troche za mały. 400 km było by optymalne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeżeń , zgodne z moimi oczekiwaniami dla silnika elektrycznego. Cichy.
5,0
Skrzynia biegów
Dwa biegi , jeden do przodu jeden do tylu działają bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Wygodny, precyzyjny , cichy.
5,0
Karoseria
Specyficzny układ drzwi dla jednego użytkownika jest nawet komfortowy np. w ciasnym garażu .
Komfort
3,0
Widoczność
Do tylu bardzo słabo. Bez kamer jest bardzo niebezpiecznie. Dodatkowy sustem awaryjnego hamowania na wstecznym biegu nieco poprawia sytuacje. Raz zadziałał w porę :)
5,0
Ergonomia
Jest OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja trudna do ustawienia. Ale po ustawieniu jest OK. Klimatyzacja bez zarzutu. Ogrzewanie zmniejsza wyraźnie zasięg . Ogrzewanie siedzen ratuje sytuacje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Subiektywnie dla kierowcy i pasażera jest wrecz bardzo OK. Z tylu mało kiedy  ktoś jeździ.
5,0
Wyciszenie
Jest cichy nawet przy 140 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty energii relatywnie niskie. Przeglądy bezsensownie drogie. Ubezpieczenie jak samochodu spalinowego.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena elektryka jest wysoka z definicji. Niektóre elementy są wyraźnie potraktowane minimalistycznie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie zero awarii. Wyjątek stanowi niestabilny zestaw do ładowania . Musiałem dokupić inny , bo fabryczny po prostu przerywał ładowanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie zero awarii. Tylne tarcze hamulcowe wymienione na gwarancji bo od nowości wskazywali nierównomierne zużycie.

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW

Średni zasięg
183 km
Średni maksymalny zasięg
200 km
Średni minimalny zasięg
150 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
200 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
10,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
1,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,9 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda MX-30 SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów