Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-6 II

Matt, 18 lat temu
Silnik 2.5 i 24V 165KM 121kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 224 tys. km
Mazda MX-6 II 2.5 i 24V 165KM 121kW 1992-2000 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Mi osobiscie podoba sie ten samochod - mimo ze mam dwa to tym mi sie najlepiej jezdzi i fakt ze jest stary nie robi mi roznicy bo wiem ze jak bede chical wybrac sie w trase to nim tam dojade i wroce a na dodatek bede mial komfort z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
przyjemny dzwięk rasowej V6 - jak ktos mial 6tke to wie o czym mowie. przyspiesza na kazdym biegu i czuc ze wciska w fotel - setka w okolo 8sek. - nie ma problemow przy wolnej jezdzie w miescie np. 60km/h i przy dodaniu gazu. Mi najbardzijej podoba sie ze z spokojnej jazdy na V biegu przy predkosci 60 dodajemy gazu i za chwile mamy np 160 na liczniku dodajemy gazu i jest 190. to jest to panowie.
4,0
Skrzynia biegów
dobrze ale nie doskonale. choc moze ja mam juz sprzeglo do roboty :)
5,0
Układ jezdny
dla mnie rewelka - autostrada 220km/h i jedzie sie bez obaw - jak na samochod ktory ma swoje lata ja sie nie balem puscic kierownice - mam niebity model moze dlatego
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu widac duzo i z tylu tez - ale boczne tylne szybki sa male a slupek dosc duzy - za to w lusterkach bocznych widze mniej niz w tym srodkowym - przy zmianie pasow to ma jednak znaczenie - trzeba sie przyzwyczaic
5,0
Ergonomia
to japonski samochod wiec wszystko jest zrobione pod kierowce i jego wygode - jak myslisz ze cos powinno byc w "tym" miejscu to na pewno tam jest
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
hm... klima w lato w zimie upal - nie dziwie sie w sumie bo to jest samochod w ktorym w lecie ciezko sie jezdzi bez klimy z prostgo powodu - przy dlugiej i intensywnej jezdzie tym samochodem wydech potrafi dojsc do 700 stopni celsjusza i to nie zart, tak wiec do srodka na postoju dostaje sie cieplo z pod samochodu. to jest tylko problem w modelach bez klimy - ja mam i nie nar4zekam wiec ocena na 5
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i pasazera - rewelacja - ale dla drugiej klasy :) tych stylu - porazka - ciasno - ALE TO COUPE wiec pelnym wyposazeniem takiego saomchodu to TY i blondynka obok
4,0
Wyciszenie
zdziwlem sie ze na wysokich obrotach ten samochod jest AZ TAK cichy. nie mowie ze nie slychac silnika ale ja tak do 50-60KM/h to zastanawiam sie czy on dziala czy zgasl :) powyzej zaczyna go byc slychac ze jest a przy duzych predkosciach np. 180-200 nie myslisz o tym ze slychac silnik tylko patrzysz jak wszyscy ci zjezdzaja na boki :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu juz gorzej .. ale czego sie spodziewac po 2500ccm to musi palic i tyle. moj na trasie spala okolo 8.8l (przy powiedzmy dosc "intnsywnej" jezdzie) No a w miescie - coz - korki, swiatla, krotkie dystanse - to i do 13ty dobije - tak czy inaczej srednia mi wychodzi przy roznej jezdzie okolo 9-10l
4,0
Stosunek jakość/cena
ciezko ocenic ja kupilem full-opcje w skorze z klima w dobrej cenie wg mnie i paru osob handlujacych samochodami - wiec ujme to tak - dobry wyglad samochodu, dobre wyposazenie, komfort jazdy za niewielkie pieniadze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no coz te samochody maja juz lata wiec poza rzeczami ktore trzeba wymieniac to pare pierdolek mi siadlo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak jezdzi to bedzie jezdzil - przejechalem nim w miesiac trase od pomorze, mazury, gory - cirka okolo 5500km. padl mi jeden przewod wysokiego napiecia - koszt nowych :( 400zl (i nie dalo sie kupic jednego) moze za malo szukalem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 24V 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda MX-6 II 2.5 i 24V 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
93,00 zł
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda MX-6 II