AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
Tribute
I
3.0 V6 197 KM 145 kW
Wady i zalety
Wady i zalety
Oceny
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004
Podsumowanie 8 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2000
2001
2002
2003
2004
2000
2001
2002
2003
2004
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,54
średnia ocena z
8 ocen
4%
lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,63
Wrażenia
Silnik
4,63
Skrzynia biegów
4,50
Układ jezdny
4,50
Komfort
Widoczność
5,00
Ergonomia
4,75
Wentylacja i ogrzewanie
4,63
Wyciszenie
3,75
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,88
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,63
Stosunek jakość/cena
4,88
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,38
Bezawaryjność (poważne usterki)
4,88
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
+ Zawieszenie
+ Karoseria
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
Zwiń
podsumowanie
Wady i zalety
– Silnik
(2)
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najbardziej przydatnych
od najbardziej przydatnych pozytywnych
od najbardziej przydatnych negatywnych
od najnowszych
Kategoria komentarza:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Silnik
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
Zawieszenie
Inne
Filtruj
wyniki
4,5
~JarekPIno
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Frajda z jazdy w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów - poezja.
Dodane
11 lat temu
4,7
~fan tribute
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Zamontowałem gaz i auto niewiele straciło ze swojej mocy, a konkurencja zostaje w tyle - mimo, że automat.
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004
4,5 (8 ocen)
Wybierz inny silnik
2.0 16V 124 KM
2.3 16V 150 KM
2.3 i 16V 2WD 141 KM
3.0 V6 197 KM
3.0 V6 203 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda Tribute w pigułce
Mazda Tribute
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda Tribute
Dane techniczne
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004
Raporty zużycia paliwa
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004
Opinie
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004
Usterki
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004
Publikacje
Mazda Tribute
Newsy
Mazda Tribute
Galerie
Mazda Tribute
Nasze pomiary
Mazda Tribute
Filmy
Mazda Tribute
Ogłoszenia
Mazda Tribute
Ceny aut używanych
Mazda Tribute
Dziennik kosztów
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004
Opinie o instalacjach LPG
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda Tribute I
Dane techniczne
33 raporty
zużycia paliwa
1 ogłoszenie
używanych
1 zgłoszona
usterka
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy