Szukaj

Lista ocen Mazda Tribute II (3) - Silnik

Pokaż filtry
4,0
~żyjta długo i szczęśliwie!
Mazda Tribute II
SUV 2.3 150KM 110kW
Silnik 2,3 to o wiele lepsza propozycja niż poprzedni 2,0. 150 koni czuć przy ruszaniu i manewrach miejskich, lub przy wyprzedzaniu u mocnym depnięciu, bo tak po za tym lekko zamula. Oczywiście zależy kto i czym jeździł wcześniej . Silnik ten jest popularny i innych modelach, szczególnie Forda, posiada 4 cewki zapłonowe i plastikowy kolektor ssący z klapkami dolotowymi, łańcuch rozrządu bez zmiennych faz. Mój egzemplarz przeszedł remont...
4,0
~luk
Mazda Tribute II
SUV 2.3 150KM 110kW
Silnik nie jest jakiś mocny, szczególnie że większość moich aut miała jakieś 3,0 lub 2,5 V6. Te 2,3 jest nawet dość mizerne, jak się wdepnie i zredukuje to jakoś idzie, ale (duże ale) po doświadczeniach z V6 -tkami miałem już dość wysokiego spalania i problemów z dostępem. Tutaj pod maską miejsca jest full, silniczek zgrabniutki. Kultura pracy chyba ok, czasami wyobrażam sobie że jadę hybrydą , jakby silnika nie było, no i spalanie, raczej w...
4,0
~nowy właściciel
Mazda Tribute II
SUV 2.3 150KM 110kW
Silnik słaby na małych obrotach i jak każde 16V zyskuje przy wyższych, trzeba go po cisnąć żeby dał z siebie, ale i tak jest 100% lepszy niż te 2,0 124KM z poprzednich generacji (lepszy pod kątem mocy i jazdy). Łatwy dostęp pod maską, dużo miejsca, to zalety , potrafi być cichy i fajny. jest popularny w innych mazdach i fordach. spalanie w mieście 12 l LPG przy automacie i kołach 16cali 235, zimą.
Mazda Tribute II