Karoseria
: Listwy chromowane i świst w przedniej szybie.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Nadaje się do miasta jak i na autostradę. Spalanie średnio na dystansie 45000 km 11 litrów uważam za dobre.
5,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo dobrze. W trybie sportowym bez zawahania.
5,0
Układ jezdny
Ogólnie ok.wymiana łączników stabilizatora na gwarancji przy 30 tyś.
3,0
Karoseria
Posiadam wykończenie relingów i listew w pseudo chromie! Straszny syf. Już dzień po wyjeździe z salonu na listwach pojawiły się białe plamy. Nie do usunięcia. Serwis zwala wszystko na agresywną chemię, kwaśne deszcze itp.
Prz jeździe z prędkością powyżej 130km/h nie zawsze ale pojawiają się wycia i świsty w okolicach przedniej szyby. Serwis dociskał listwy w okolicy szyby i to wszystko. Czasem to jest a czasem nie.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Wszystko ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa jak trzeba
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej niż w glc.
5,0
Wyciszenie
Przy 140km zaczyna być głośniej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis za przeglądy tzn za:
Sprawdzenie czy są koła, czy pióra wycieraczek istnieją a lampy się świecą liczy jak za zboże!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na dystansie 49 tys:
- wymiana modułu alarmu
- poduszka silnika
- łącznik stabilizatora
Reszta to olej, filtry i płyn hamulcowy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Lawety nie potrzebował.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 250 224KM 165kW
[l/100km]