Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 (80) - Ergonomia

Na liście zabraknie 126 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jockerasas
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW
Wszystko idealnie na swoim miejscu jak to w Mercedesie. W zasadzie ciężko do czegokolwiek się przyczepić chyba że na siłę... Jedyne zastrzeżenie mam do umiejscowienia funkcji masażu oraz włącznika aktywnego fotela - znajduje się on po prawej stronie pod kolanem kierowcy - no trzeba szukać go tym bardziej, że jest tam łącznie 9 różnych przycisków do pompowania foteli i innych ustawień. Z pamięcią foteli i podstawowym ich ustawieniem nie ma...
5,0
~Krystian1313
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.1 (220 CDI) 150KM 110kW
Fotele przód jak i kanapa tył rewalecja, w trasie nad polskie morze 450km bez najmniejszego zmęczenia... Fotele skórzane u mnie w wersji z wentylacja w lato tak jak niektórzy mawiają, że nigdy skóra bo w lato parzy w zime zimna..a co materiał się nie nagrzewa? może nie aż tak ale i tak preferuje skórę. Może dlatego, że mam jasną. Po włączeniu klimy szybko się chłodzi i zostaje sam prestiż...
4,0
~wrocławianin
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 1.8 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Wszystko pod ręką, przydatne przyciski w kierownicy. Moim zdaniem trochę nieporęcznie podczas jazdy otwiera się schowek w podłokietniku. Uważam też, że zbyt łatwo podczas przełączania kierunkowskazów można uruchomić światła długie/drogowe. I do swojego auta musiałem dokupić extra uchwyt na kubek, który do tanich nie należał.
5,0
~Radek
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
Wszystko we właściwym miejscu jeśli chodzi o przyciski. Wygodne fotele, każdy znajdzie dla siebie odpowiednią pozycję za kierownicą. Akurat mam wersję, gdzie tylna kanapa nie jest dzielona ani też składana. To trochę przeszkadza. Przyznaję, że przy zakupie nie zwróciłem na to uwagi. Poza tym faktem wszystko ok.
5,0
~sti
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 1.8 (200 Kompressor) 184KM 135kW
Przy pierwszym kontakcie pozycja za kierownicą moze wydawać się nieco dziwna, ale po pewnym czasie się ją docenia i okazuje sie najwygodniejsza ze wszystkich aut. Rewelacyjny podłokietnik z przodu, który naprawdę spełnia swoją funkcję, a nie jest atrapą, jak w wielu autach.
5,0
~pawelec
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Dzisiaj można powiedzieć, że to old school, ale dzięki temu wszystko co ptrzebne jest intuicyjne i w zasięgu ręki. Wszystkie przełączniki dziłają miękko, a kierowca nie męczy się jazdą nawet jeśli do pokonania jest 1500km (sprawdzone kilkukrotnie na sobie)
5,0
~tomek
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.2 V6 (320) 224KM 165kW
Do obsługi dźwigni sterującej wycieraczkami trzeba się przyzwyczaić, ale jak już się to opanuje okazuje się, że to lepsze rozwiązanie niż u konkurencji. Poza tym, nie ma się do czego przyczepić. Moim zdaniem to pierwsza E-klasa z ładnym środkiem.
5,0
~vanoss
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.6 V6 (240) 177KM 130kW
Wszystkie przełączniki tam gdzie być powinne, w szczególności dla kierowcy innego modelu Mercedesa. Szkoda, że wyświetlacz centralny jest mały i nie mieści wszystkich informacji jednocześnie.
5,0
~Ace@kocham.pl
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 3.0 V6 (280 CDI) 190KM 140kW
Jedyne co przeszkadza to przełączenie na manualną zmianę biegów - zdarza się, że pasażer włącza manualną skrzynię pochylając się w stronę kierowcy. Wolałbym wyraźny przycisk MANUAL/AUTOMATIC.
Dziennik kosztów dla Mercedes Klasa E W211 Sedan W211
Średni koszt przejechania 100 km
43,67 zł
8,6
l/100km
12,7
l/100km
14,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zpomorza
Mercedes Klasa E W211
Sedan W211 2.7 (270 CDI) 177KM 130kW
Komfortowe fotele z podgrzewaniem, dosyć dobrze trzymają na boki. Przycisków jest sporo, jednak nie jest problemem połapanie się w nich. Wszystko jest intuicyjne.
Mercedes Klasa E W211 Sedan W211