Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes SLK R172 Roadster

Richmond, 10 lat temu
Silnik 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mercedes SLK R172 Roadster 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW 2011-2015 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Cena w promocji. Gdybym miala kupic SLK jeszcze raz to tylko 55AMG.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Dzwiek silnika diesla, ale to nie usterka.
Inne : Drastyczna utrata wartosci.
4,0
Całokształt
Jesli ktos swiadomie wybiera samochod dwu miejscowy, to powinien byc zadowolony. Ja odczuwalam brak miejsca, ale przyzwyczailam sie. Nigdy natomiast nie przyzwyczailam sie do dzwieku silnika diesla.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dzwiek -10 punktow. Dobrze przyspiesza do 200-210km/h, osiagniecie predkosci powyzej 230km/h bardzo trudne. Nigdy nie udalo sie osiagnac V max.
3,0
Skrzynia biegów
Po DSG grupy VAG automat Mercedesa jest bardzo powolny. Bez porownania.
4,0
Układ jezdny
Da sie zyc ze sportowym zawieszeniem, aczkolwiek przydalaby sie mozliwosc regulacji twardosci.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc, czujniki parkowania zbedne.
5,0
Ergonomia
Srodek dobrze zaprojektowany, moze z wyjatkiem wlacznika swiatel przeciwmgielnych, ktory trzeba wymacac.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami paruje przednia szyba i trudno pozbyc sie tego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przydalaby sie jakas polka za siedzeniami, jak w BMW Z4. Jak juz przyzwyczai sie i nauczy jak pakowac to auto, to da sie z nim zyc. Wtedy staje sie wyjatkowo pojemne.
4,0
Wyciszenie
Powyzej pewnych predkosci szum z bocznych szyb.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Diesel w miare malo pali, ceny przegladu do zaakceptowania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra stosunek jakos do ceny, ale samochod kupiony w promocji nie w Polsce. W Polsce cena do jakosci raczej tragiczna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zadnych usterek i nic nie trzeszczy mimo twardego zawieszenia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 250 CDI BlueEFFICIENCY 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes SLK R172 Roadster