Układ elektryczny
: Wspaniałe odczucia podczas przyspieszania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak
5,0
Całokształt
Cena adekwatna do jakości, zdecydowanie poprawne wykonanie i jakoś plastikowe użytkowych bardzo fajna. Plastki w miejscach nieużytkowych kiepskiej jakosci. Jakość prowadzenia pojazdu bardzo dobra, auto bardzo dynamiczne, jedyny model za wyłączeniem xpower gdzie przyspieszenie jest najlepsze. Napęd na tył do przyzwyczajenia. Wszystkie potrzebne systemy znajdują się w tej wersji: tempomat adaptacyjny, automatyczne światła czy rozpoznawanie znaków oraz Icar/android auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyśpieszenie to cos niesamowitego, do ciszy trzeba sie przyzwyczaić
5,0
Skrzynia biegów
Brak problemu
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Całkowity ocynk
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko poradzić sobie z zarządzaniem panelem dotykowym
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 194 cm i jeździ mi sie super
4,0
Wyciszenie
Brakuje klejonych szyb, ale za tą cenę jest dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika 51kWh 170KM 125kW
Średni zasięg
290km
Średni maksymalny zasięg
330km
Średni minimalny zasięg
260km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
280km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
14,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
1,5h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania