Szukaj

Ocena kierowcy - Mini Clubman F54 Kombi

tomasz, 7 lat temu
Silnik 2.0 192KM 141kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mini Clubman F54 Kombi 2.0 192KM 141kW 2015-2020 - Oceń swoje auto
4,62
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Mialem juz wiele aut, za rozne pieniadze i roznych klas a wszystkie raczej z nietuzinkowe. od kiedy zonie kupilismy miniaka 3d w sumie nie bylo innej opcji jak czekanie na Club'a. Najwieksze zaskoczenie, ze mimo wszystko (rozmiar) nadal prowadzi sie jak miniak.
5,0
Całokształt
Swietne auto, najlepsza przednionapedowka na rynku. Mini zawsze wiedzialo jak sie takie auta robi. W sportowym trybie z electronic damper control jedzie jak gokart w sumie nie odbiegajac od mini 3d, ktore tez posiadam. Do tego pierdzi z wydechu i z blow-offu.
Wrażenia
5,0
Silnik
b48 to super silnik. montowany w wielu modelach BWM, poprzecznie i wzdluznie. Minimalna turbo dziura. Sportowy automat Aisin jest bardzo inteligentny - w Green je ospaly, w Sport jest bardzo szybki, do tego sie adaptuje do stylu jazdy. Nigdy nie panikuje. Regulowane zawieszenie EDC - jak w kazdym BWM - pokazuje na co auto stac w 100%.
5,0
Skrzynia biegów
Sportowy automat Aisin jest bardzo inteligentny - w Green je ospaly, w Sport jest bardzo szybki, do tego sie adaptuje do stylu jazdy. Nigdy nie panikuje. Lopatki przy kierownicy JCW. Skrzynia ma tryb zeglowania w Green mode (mozna wylaczyc). W trybie Sport jest 100% manualna, nie interweniuje nawet na czerwonym. Z polaczeniu z GPS potrafi zrzucac przed zakretami itd. Lopatki uzywam non-stop - hamowanie silnikiem w normalnej jezdzie, czy tryb Sport.
5,0
Układ jezdny
Jak wyzej, EDC robi swoje. Komfort (mam runflaty 17ki) w Green i normalnym. Gokart w Sport. Nigdy nie dobija. Czuc pieniadze w zawieszeniu generalnie. Uklad kierowniczy wystarczajaca bezposredni, bardzo precyzyjny. Zero luzow.
Komfort
3,0
Widoczność
Okej. Do tylu troche dramat ale mi nie przeszkadza.
5,0
Ergonomia
Jak to w BMW. Idrive jest najlepszy na rynku. Mimo *****istego designu nie wplynelo to na ergonomie moim zdaniem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima ok. Podgrzewana szyba przednia - must have. Fotele grzeja. Nagrzewa sie jak to benzyna - szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzy rozstaw w stosunku do rozmarow auta (kola w naroznikach) daje zadziwiajaco duzo miejsca w srodku. Bagaznik 360L w normalnym 'trybie', ale fotele maja funkcje cargo, do tego dzielenie 40:20:40. do tego po zdjeciu rolety jest super ustawny po dach (z siatka rozdzielajaca przestrzen bagazowa od pasazerskiej). Podwojna podloga. Runflaty wiec nie ma zapasowego kola ani zestawu (mozna wybrac normalne opony + zestaw i wozic w bagazniku)
3,0
Wyciszenie
Takie sobie przy 140+. Slychac wyraznie szumy ze "skrzel" i runflatow. Ale Mazda to to nie jest - jednak inna klasa wyciszenia, wiec nie ma dramatu. Dobre stereo - ale tylko lepsze Mini Visual Boost lub H/K, podstawe bym sobie raczej darowal.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z 15tys mam spalanie 8.2. Duze miasto + szybkie przejazdy autostradami.
5,0
Stosunek jakość/cena
Moj egzemplarz stal 160tys. Design, jakosc, prowadzenie, utrata wartosci, usmiech - dobry interes wg. mnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mini Clubman F54 Kombi