Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi ASX I SUV

antysmerf, 13 lat temu
Silnik 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi ASX I SUV 1.6 MIVEC 117KM 86kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Bardzo atrakcyjna linia nadwozia
5,0
Całokształt
Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego auta. Układ jezdny spisuje się bardzo dobrze, auto prowadzi się bardzo pewnie , czujniki deszczu, zmierzchu, cofania działają rewelacyjnie, wnętrze przestronne, bardzo ergonomiczne, siedzenia dobrze wyprofilowane, wygodne. Czytając opinie \"upierdliwych ale rzeczowych smerfów\" odnoszę wrażenie, że nawet nie wsiedli za kierownicę ASX\'a. Co więcej, podejrzewam, że to ta sama osoba, otrzymująca wynagrodzenie za wierszówkę od konkurencji (nie napiszę której), pisząc średnio raz na miesiąc negatywną opinię. Ocenia auto benzynowe a pisze o DPFie/FAPie (filtrze cząstek stałych) - co ma piernik do wiatraka? Negatywnie ocenia pracę systemu „STOP & GO” nie wiedząc, (bo pewnie nie używał lub konkurencja nie ma) jakie warunki muszą być spełnione aby system zadziałał. Poza tym jak nie chce tego systemu to może kupić auto bez niego - nie będzie go musiał nawet wyłączac. Pisze że \"DUŻYM MINUSEM JEST BRAK KOŁA ZAPASOWEGO – DOJAZDÓWKA WYSTARCZY\" - przecież ją można dokupić, jaki to argument tymbardziej, że auto ma w standardzie zestaw naprawczy (z kompresorem). Krzyczy \"wersalikami\" aby był bardziej widoczny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo przyzwoity, moc wystarczająca jak na niewielkie 1,6 litra pojemności silnika, przy podkręceniu go do obrotów powyżej 3 500 obr./min zupełnie zadowalająco przyspiesza, dość oszczędny na niskich obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa bardzo precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Niezły układ jezdny - bardzo dobrze trzyma się drogi. Krawężniki, hopki, zaspy śnieżne itp. pokonuje rewelacyjnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność zarówno z przodu jak i z tyłu, dodatkowo pomagają duże lusterka i czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Dostęp do przycisków konsoli środkowej bardzo dobry, wyświetlacz komputera pokładowego pomiędzy zegarami - ergonomia iście w japońskim stylu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Inteligenty system klimatyzacji automatycznej działa rewelacyjnie - wystarczy wybrać tryby Auto na pokrętłach i system dostosowuje temperaturę, intensywnośc nawiewu oraz tryb nawiewu do \"mikroklimatu\" panującego wewnątrz auta, bardzo szybko ogrzewa auto, równie sprawnie odparowuje szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca ilość miejsca dla 5 osób. Fotele bardzo wygodne - z podłokietnikami i duzymi zagłówkami.
4,0
Wyciszenie
Bardzo cichy w korkach i przy niskich obrotach silnika (do okło 3 000 obr./min.). Głośniej ale bez przesady robi się przy przyspieszaniu od 4000 obrotów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak duże auto to jestem zadowolony ze spalania. Przy ekonomicznej jeździe na trasie spala ok. 7 l/100. Przy jeździe dynamicznej (powyżej 4000 obr./min.) pali ok. 9.5 l./100.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena zawsze mogłaby być niższa ale porównując auta z tego samego segmentu i z podobnym wyposażeniem to jest ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przednia szyba podatna na zarysowania, reszta bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bez uwag.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 MIVEC 117KM 86kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi ASX I SUV