Szukaj

Informacje o Mitsubishi ASX

Lata produkcji: 2010 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2010, MItsubishi ASX to pierwszy kompaktowy crossover (segment I) w ofercie japońskiej marki. ASX zajął miejsce obok większego brata Outlandera, uzupełniając tym samym ofertę "uterenowionych" modeli marki. Tak jak Outlander, ASX (którego pierwowzorem był prototyp z roku 2007, noszący nazwę Concept-cX) zaprojektowany został zgodnie z nową filozofią stylistyczną Mitsubishi o nazwie „Jet Fighter”. Nazwa ASX ma być skrótem (zmodyfikowanym) od słów „Active Sports Crossover”. W Stanach Zjednoczonych Mitsubishi ASX jest oferowany pod nazwą Outlander Sport. Między innymi w Kanadzie i Japonii ASX znany jest jako RVR (nie mając przy tym nic wspólnego z produkowanym w latach 1991-2002 - vanem RVR).
Powagosław

„Rekinopodobny” wygląd nowych Mitsubishi jest wciąż na tyle świeży, żywotny i drapieżny zarazem, że bezpiecznie można przeszczepiać go na kolejne modele marki. ASX robi znakomite wrażenie i zasługuje na plusy również za ładny tył i całkiem dynamiczny profil.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem trochę jak z oswojonym, znudzonym tygrysem w zoo. Porykuje w klatce, rzuca złowrogie spojrzenia, ale interesuje go tylko to, co przyniosą mu w wiaderku do jedzenia, bo sam nie upolowałby nawet kiełbasy w sklepie mięsnym. ASX też wygląda groźnie (fakt: rekin, nie tygrys), ale to milusi familycar. Choć dość ciekawy, przy okazji.

~Luzacjusz

Mitsubishi ASX – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Mitsubishi ASX

Cena od: 80 990 PLN

Oceny Mitsubishi ASX

Liczba ocen: 178
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Brak drobnych usterek + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~Marek
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Mitsubishi ASX
Świetne, niezawodne auto w dobrej cenie. Mamy go w firmie od nowości, pierwsze 150 00 zrobiła pani, która tyle się interesowała, co raz w roku zajechała do ASO. Po 6 latach trzeba było wymienić kilka elementów nadwozia, które złapały luzy lub naturalnie się zużyły (amory, poduszki, wahacze, stabilizatory). Po wymianie i kontroli w 2 rożnych serwisach - igła. Właściciel jednego powiedział, że cieszyłby się, gdyby miał auto w takim stanie. Silnik i napęd to zdecydowane plusy. W najbogatszej wersji Intense Plus jest niemal wszystko, czego można potrzebować. Mi brakuje jedynie przycisków z pamięcią ustawienia fotela kierowcy. Poza tym komplet. W momencie zakupu wyposażenie przebijało niektóre auta premium. Najsłabiej wypada lakier i wyciszenie. Z tym drugim mozna podziałać samemu, z pierwszym trzeba niestety sporo uważać. Plus taki, że po 7latach nie łapie korozji. Nie jest to Passat do zajechania, jeśli ktoś dba o auto i regularnie serwisuje, 250 000 zrobi bez zająknięcia i jakiejkolwiek usterki.
4,6
~Arkadiusz
SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
Przymiarki były do kilku innych, łącznie z CX-3. ASX wygrał wyposażeniem i przestronnością wnętrza. Nowy z salonu okazał się świetnie wycenioną ofertą (prawie najwyższa opcja). Posiada wiele jakże cennych udogodnień, które nie drenują kieszeni jak w przypadku konfiguracji np. Mercedesa czy BMW. Oczywiście materiały nie sa w 100% jakościowo tak dobre jak w w/w markach. Okupione jest to wieloma wyrzeczeniami względem droższych marek na rynku. Japoński plastik będzie po prostu plastikiem i nie będzie udawał "lepszego plastiku". Ale też rzecz jasna całość złoży się na końcową kwotę do zapłaty. Spasowanie jest na bardzo dobrym poziomie, nic nie trzeszczy, nic nie brzęczy. Ergonomia stoi na przyzwoitym poziomie. Nawet dziwnie umieszczony przycisk INFO staje się po kilku dniach prostu kolejnym przyciskiem w "jakimś miejscu". Rzecz jasna auto z przeznaczeniem w głównej mierze do miasta, ale trasy ogarnia się z wielką przyjemnością do 140km/h. Potem robi się głośniej. Nie jest to w żadnym przypadku wielki ryk(model 2018 naprawdę został pod tym względem dopracowany), ale w środku po przekroczeniu 140-150km wiemy, że jedziemy szybko i hałas z drogi jest zauważalny. ASX jest dobrze wycenionym, świetnie wyposażonym ekonomicznym (wbrew pozorom) autem o bardzo dobrym wyglądzie i przestronnym wnętrzu.
4,5
~arrasb
SUV Facelifting 2016 1.6 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
Auto wycenione bardzo uczciwie. W wersji, którą zamówiłem (Navi Plus) jest wszystko, czego oczekiwałem od auta w tej klasie plus kilka miłych dodatków. Auto te nie jest demonem prędkości, ale nie jest w żadnym przypadku zawalidrogą. Po przesiadce z kilku naprawdę mocnych aut czuć pewne ograniczenia, ale rekompensowane jest to po 1 przyjemnością jazdy, po 2 dosyć niskim spalaniem i po 3 żywotnością jednostki. Auto dla fanów przyjemności z jazdy, nie dla fanów zrywania asfaltu na drodze. Tym wszystkim, dla których przyjemność z jazdy oznacza długi, bezawaryjny okres eksploatacji, dobre właściwości jezdne, w miarę niskie spalanie przy rozsądnych osiągach - w ASX znajdą to wszystko i kilka naprawdę miłych i pozytywnych dodatków. Fantastyczna obsługa całości elektroniki, doskonała nawigacja (Tom Tom). Auto na trasie potrafi bez większych trudności uzyskiwać w rozsądnym czasie przyśpieszania prędkości, o jakie bysmy go nie podejrzewali. Ale powyżej 140 km/h zaczyna się robić mało komfortowo pod względem spalania (i tak niż większość uturbionych kosiarek do trawy), oraz zaczyna robić się ciut głośniej. Auto polecam wszystkim, dla których liczy się sensownie wydana gotówka, szukających wygodnego auta do miasta i trasy (70% miasto, 30% trasa), ale także dla tych, którzy chcą eksploatować auto niewysilone (brak turbiny) przez dłuższy okres Auto warte swojej ceny (uwzględniając zniżki), jednak nie jest bez wad. Na pewno lepszym pomysłem na ASX byłaby jednostka 1.8 o mocy ok. 140KM i 6 biegowa skrzynia manualna, lub automat. Ale mamy 5 biegową skrzynię i całkiem sprawne 1.6 i 117KM (katalogowo, gdyż praktycznie każdy ASX ma ciut więcej. Mój na hamowni pokazał 124KM). Czy jest w tym aucie potencjał? Jest, bo auto to nie przez przypadek ma tak wielkie grono zwolenników. Minusem powaznym to słaba blacharka i lakier. Kupując nowy egzemplarz nie ma problemu, kupując uzywany, warto sprawdzić stan lakieru i kwestie blacharSKIE. ja po pierwszych 300 km z salonu konserwowałem podwozie 3 warstwami. Mam spokój na wiele lat pod tym względem.

Raporty spalania Mitsubishi ASX

Liczba raportów: 215
Średnie spalanie dla Mitsubishi ASX
6,8 – 7,3
l/100 km
5,8 – 7,3
l/100 km
7,6 – 9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
SUV Facelifting 2015 1.6 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
Wszystkie dane pochodzą ze statystyki na koncie Autocentrum.pl. Obecnie mam przejechane 20 905 km. Z czego Styl: umiarkowany Przejechany dystans 19 572 km Liczba tankowań: 23 Średnie spalanie: PB 6,06 l/100 km Styl: agresywny Przejechany dystans 1 333 km Liczba tankowań: 2 Średnie spalanie: PB 6,15 l/100 km CYKL JAZDY Nazwa: miejski Przejechany dystans: 2 326 km Średnie spalanie: PB 6,54 l/100 km Nazwa: mieszany Przejechany dystans: 17 015 km Średnie spalanie: PB 6,03 l/100 km Nazwa: pozamiejski Przejechany dystans: 1 564 km Średnie spalanie: PB 5,81 l/100 km Dane na 29.06.2018.
5,9
SUV Facelifting 1.6 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
Auto nie jest zbyt dynamiczne, ale jak na swoje gabaryty mało pali. Codziennie dojeżdżam do pracy ok. 14 km w jedna stronę, 70% przebiegu to jazda po mieście, prędkość od 40-100 km/h. Pozbierałem paragony z każdego tankowania od 05.05 do 22.09.2016 r. dodatkowo na każdym zapisywałem przebieg, tak więc pomiar zużycia paliwa jest wg mnie rzetelny. Paliwo ORLEN VERVA 98, zużycie 291 litrów, pokonany dystans 4523 km, wynik 6,43 l/100km. Ktoś tu w raportach już o tym pisał i ja także to potwierdzam - przy bardzo spokojnej jeździe na trasie spalanie spada do 4,9 l/100km, samochód jest naprawdę oszczędny.
6,6
SUV 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Mitsubishi ASX
Średnie spalanie za całe 100 000 km wyniosło 6,46 l/100km. 50% to jazda miejska. Poza miastem jazda płynna (tempomat); średnia 70kmh. Na autostradach średnia prędkość 110 km/h. W mieście średnia prędkość 26-36 km/h w zależności od pory dnia. Maksymalne zużycie paliwa : zimą w mieście to 8,7 l/100 km. Duży wpływ pogody - ta sama trasa 1000 km z wiatrem : 5,8 l/100km, a pod wiatr 6,7 l/100km.
Mitsubishi ASX