Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d Ralliart

Arek, 4 lata temu
Silnik 1.5T MIVEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d Ralliart 1.5T MIVEC 150KM 110kW 2010-2011 - Oceń swoje auto
4,57
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto Mistrz wygląda jak zwykły źrebak ale to Alhijaz x Mini Perle...moja wersja to w serii 180 km podniesione na 200 km . z początku podobał mi się bardzo przód auta po opatrzeniu się cały już jest ok.Ładny ci on... Miejsca jest dużo zarówno dla kierowcy jak i osób siedzących z tylu i tu tez zaskoczył mnie pozytywnie. Fotele kubełkowe dobrze trzymają i do tego są wygodne. Kierownica gruba skórzana dobrze leży w dłoni i do tego multi-funkcyjna. Plastiki w środku czasem poskrzypują...wybaczone za wrażenia z jazdy. Silnik to jest to co powinno mieć każde auto do sprawnego poruszania się na trasie i w mieście. Jest moc i to z dużym zapasem.Turbo dziura jest odczuwalna ale wystarczy trzymać wyższe obroty i znacząco ja zmniejszyć. Hamulce fabryczne bardzo dobre zatrzymują auto pewnie dla tego ze jest lekkie. Zawieszenie seria sztywne i nie za twarde...pokonywanie zakrętów to dla colta żadne wyzwanie. Ruszanie ze świateł bajka. Biegi krótkie stworzone do szybkiej jazdy brakuje tylko 6 czuć to ale tylko na trasie i to chyba wszystko aż dziwne ze pisze to jako pierwszy... mało jest ich w Polsce i mało osób zna to auto. Pomijając oczywiście MItsumaniakow. Mogę jeszcze zapewnić ze kto zacznie obcować z Coltem to na początku mile się zaskoczy a potem będzie szczęśliwym jego posiadaczem. Podkreślam ze ma on 180 KM w serii a nie 150 KM jak jego słabszy brat. Jak jeździ młodszy nie wiem. Wilk w owczej skórze i nie jeden możne to z pewnością potwierdzić...jeśli tylko będzie miał odwagę przyznać się do tego ze mały samochodzik z wielkim sercem zniknął mu za horyzontem.Pozdrawiam migających światłami...
Wrażenia
5,0
Silnik
Serce jak dzwon i oby tak zostało.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi krótkie brak 6 czuć to na trasie
5,0
Układ jezdny
Sztywny zwarty nawet przy dużych prędkościach. Dla mnie Na +
5,0
Karoseria
Wieść gminna niesie ze podobno rdzewieją...czas pokarze
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność Dobra szyby duże zarówno przednia tylna jak i boczne. Jak dla mnie lusterko wsteczne jest za male i powinno być większe. Lusterka boczne ok tez duże.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i na wyciągniecie reki. jedyne do czego mogę się przyczepić to nie praktyczne schowki na panelu środkowym do czego one są i kto je zaprojektował...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kiedy chcę jest zimno kiedy zechce jest ciepło... klima nie zabiera odczuwalnie mocy wiatrak mógłby pracować ciszej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 1,80 i jest ok zarówno z przodu jak i z tylu auta sporo miejsca do dziś nie dowierzam ze w takim małym tak duży środek i to nie tylko moja opinia. 5 drzwiowy.
3,0
Wyciszenie
Mogło by być lepsze... zastanawiam się czy samemu fabryki nie poprawić...ale czy ma to sens ?
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie leje tylko E98
5,0
Stosunek jakość/cena
za tak male pieniądze tak dużo mocy i do tego w miarę świeży rocznik 2012 -70tys przebiegu nie widzę konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5T MIVEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi Colt VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d Ralliart