Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Eclipse II Coupe

Skradajek / Śląsk, 19 lat temu
Silnik 2.0 GT 16V 213KM 157kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 125 tys. km
Mitsubishi Eclipse II Coupe 2.0 GT 16V 213KM 157kW 1995-1999 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
nie posiadam auta od nowości, kupiłem jako 3 letnie więc trudno mi oceniać pewne rzeczy czy to taka specyfika tego auta. Niezaprzeczalnie wielkim atutem tego auta jest jego ponad epokowa stylizacja. Auto nawet 10 letnie wzbudza swoim widokiem i własnoćicmi jezdnymi i wnętrzem do dziś wrażenie. Ja w każdym razie lubię swoje auto i barzdo o nie dbam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Eagle Talon TSI AWD. Silnik ma sporo do poprawienia zbyt szybko traci moc tj. powyżej 5,5 tys. turbina nie jest już w stanie nic więcej zrobić. Zła charakterystyka pracy silnika aż się prosi żeby poddać modyfikacją program sterujący i zmienić turbinę. Prawdą jest że 214 PS może imponować ale w tym przypadku radość jest tylko w jeździe miejskiej szybko się zrywa niestety powyżej 190 km słabiutki i marniutki. teoretycznie 230 km prędkość max. Uwaga: należy zmienić oprogramowanie sterujące i turbinę wydajniejszą np z EVO VI- VIII
3,0
Skrzynia biegów
Nie mam zbyt dobrego odczucia
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny przy AWD jest doskonały, ABS i system kontroli trakcji robią swoje. Nie piszczy przy starcie, pełna moc na wszystkie koła doskobałe wyważenie środka ciężkości dobre wielowahaczowe zawieszenie Minus wyraźny - wymieniałem już łożyska w lewym i prawym tylnym kole, niestety integrowane z piastą - kosztowne dość, gumowe tulejki w zwrotnicy, wahaczy. Zawieszenie standardowe nie nadaje się na dziurawe polskie jezdnie, dlatego nie daję pełnej oceny choć się należy
Komfort
4,0
Widoczność
Ze względu na spory spojler z tyłu i nie za dużą szybę, ciężko parkować tym autem
5,0
Ergonomia
Nie można tego auta porównywać do współczesnych jemu odpowiedników, ale i na dzisiejsze standardy wszystko jest pod ręką, bardzo estetycznie wykonane
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak climatronicu w opcji, ale klima działa bardzo skutecznie, zakres 16 - 35C, szyberdach dodatkowo dodaje możliwość nawiewu powietrza latem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Traktująć te auto dla 2 osób - bardzo dobrze. Z tyłu jedynie miejsce dla psa
2,0
Wyciszenie
Wada aut sportowych to złe wyciszenie, niestety. Wymieniam mu uszczelki wszystkie z tego powodu na inne i mam nadzieję, że to pomoże
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zależy od stylu jazdy. Nie potrafię nim spokojnie jeździć korci mnie żeby przyspieszyć. Jazda miejska przy AWD i turbo to ok. 10 - 12 l, natomiast przy sportowej jeźzie dochodzi do 17 -18 l/100 km - taka prawda, on nie jeździ na powietrze
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awarie: - sterowanie szyberdachem - antena radiowa, ciągle się wykręcała sama - zlikwidowałem ją
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awarie: - wymienione tłoczki w hydraulice sprzęgła - tylna piasta z łożyskiem do wymiany - wybite zawieszenie tj gumowe tulejki do wymiany - nieszczelności na pompie wodnej - zanieczyszcenie czujników ABS

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GT 16V 213KM 157kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Eclipse II Coupe