Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L200 IV Double Cab

MRPABLOS, 12 lat temu
Silnik 2.5 TD 160KM 118kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 174 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 TD 160KM 118kW od 2006 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Brak usterek - albo mi się trafił taki egzemplarz, albo to naprawdę jest super samochód.
4,0
Całokształt
zaznaczyłem dobrze - bo chciałbym żeby na haku można było z 3500kg holować, co prawda już coś koło tego holowałem na krótkim odcinku , ale widać że to auto nie do takich obciążeń, hamulce się grzeją - długa droga hamowania, ale silnik daje radę.
Wrażenia
3,0
Silnik
głośny, bardzo ekonomiczny - przyczepa 3 tony na haku ( wiem homologacje misiek ma tylko na 2800kg) a w trasie jadąc około 100km pali około 12 litrów, bez przyczepy jadąc do 160km/h pali około 10.5litra silnik ma niestety tylko 136koni, marzę o tym mocniejszym co ma 167 koni i będę chciał go tuningować na 198 koni.( obiecuję ze jak go zdobędę to opiszę wrażenia z jazdy).
4,0
Skrzynia biegów
0d 3 biegu jest dopiero elastyczny, na pierwszych dwóch jak się przyciśnie to szarpie - ale w końcu to nie jest wyścigówka tylko wół roboczy. u mnie robi za holownik wytrzymał 175 tys. bez napraw więc jestem zadowolony
4,0
Układ jezdny
jedzie się jak po torach, w zimę trzeba uważać jak się jedzie tylko z napędem na tył a paka jest pusta to może nas rzucać - ale kontrola trakcji zaraz nas wyprowadzi z poślizgu:-). a i do tej pory nierobione zawieszenie. samochód w sam raz na polskie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką, nie trzeba jak jak to w audi kręcić gałką 120 razy zanim się ustawi na wiewy, porostu prosty bezawaryjny samochód bez zbędnych bajerów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na diesla działa wspaniale, choć w zimę trochę czasu potrzebuje żeby się nagrzać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca wystarczająco dużo, na pewno nie jest to chevrolet avalanch, ale w trasie nie męczymy się 1000km nie odczuje się, wspaniałe zawieszenia po prostu się płynie po naszych polskich dziurawych drogach:-).
4,0
Wyciszenie
silnik słychać w kabinie, ale jak radio włączymy jest już ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na auto co waży 2000 tony, ma koła 17 terenowe opony, to 10 litrów w trasie, a 12 w warszawie w korkach - uważam że to jest dobry wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
auto można kupić z Niemiec roczne w najlepszej wersji za niecałe 65 000pln więc uważam że cenna jest rewelacyjna albo nowe w salonie za około 100000 netto ale możemy za to vat z paliwa odejmować. auto jak na razie nie psuło się oleje i filtry oraz klocki hamulcowe sam wymieniam, cenna filtru powietrza 200pln - uważam że to trochę za dużo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ja na razie po za codzienną eksploatacją jeszcze nic w nim nie robiłem mam zamiar nakręcić 200000km sprzedać go i kupić drugiego tylko z mocniejszym silnikiem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Mitsubishi L200 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mitsubishi L200 IV Double Cab