Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200 IV Double Cab

Lata produkcji: 2006 – 2014
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
czytaj więcej
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz

Mitsubishi L200 IV Double Cab – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Promień skrętu 5,9 m
Długość 5000 mm
Szerokość 1750 mm
Wysokość 1775 mm
Rozstaw osi 3000 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1500 mm
Zwis przedni 790 mm
Zwis tylny 1210 mm
Prześwit 200 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 990 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 830 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1130 mm
Wysokość bagażnika 457 mm
Szerokość bagażnika 1470 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1325 mm
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(61%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,4
~Tomasz B.
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 TD 160KM 118kW
Nie polecam , autko zakupione jako drugi rodzinny pojazd - uzytkowane rekreacyjnie i czasami na dojazdy do pracy regularnie i sumiennie serwisowany , po prawie 6latach uzytowania pozbylem sie go z ulga .... z uporem maniaka naprawiana kazda awaria naiwnie wierzac ze " teraz juz bedzie niezawodnym samochodem" ....... lista usterek i awari nieprzyzwoicie dluga od drobnostek typu egr , rozrusznik itd , po powazne awarie wliczajac wymiane glowicy ( tak calej glowicy ) , modulu ETACS itd , nie polecam tego samochodu nikomu - chyba ze ktos lubi walke z wiatrakami i gospodaruje nadmiarem czasu , zapleczem techicznym i zbedna gotowka na naprawy ......
1,2
~ChrisRoad
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Przejechałem tym autem 70 tys. km , 2.5TD - ogólnie nie polecam. Ale od początku: karoseria auta wykonana z miękkiego i bardzo cienkiego żelaza .Byle grubsza gałąź - i dziura w karoserii - nie da się tego spawać :spaw się pali a metal bąbluje - opinia znajomego blacharza. Konstrukcja zderzaka przedniego jak w aucie osobowym - miękka i rozlatuje się cały przód przy byle uderzeniu a przecież to pick-up.. Zderzaka tylnego nie ma - w standardzie. Widoczność kierowcy - tragiczna, Źle zaprojektowana elektryka - ciągle się psuje. Silnik źle sparowany ze skrzynią biegów - auto ma spore zakresy bezmocy. silnika .szczególnie poniżej 2000 obr/min Zawieszenie tylne - tragiczne - pękające od niczego pióra resorów Wykonanie wnętrza - bez szacunku dla użytkownika po prostu chamskie - praktycznie zero schowków twarde plastiki i ciasno. Siłowniki przełożenia napędu 2WD/4WD awaryjne i bardzo drogie. Auto nie japońskie Przestrzegam wszystkich przed zakupem tego bubla
4,4
~M
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Auto polecam tylko i wylacznie osobom ktore potrzebuja tego typu pojazd. Ja jestem mysliwym i wybralem mitsubishi po pierwsze ze wzgldu na uklad super select dzieki ktoremu mozna cztery na cztery jezdzic po asfalcie[przypominam ze jest to jedyne tego typu rozwiazanie na rynku, posiadacze navarry i hiluxa moga sie przejechac 4x4 tylko w blocie bo na asfalcie nie mozna!!!!], oddzielna przestrzen ladunkowa jest bardzo przydatna bo w kabinie kierowcy nic nie smierdzi i jest czysto a na pace moze byc wszystko... Nie polecam tego auta ludziom ktorzy nie jezdza w terenie i tym ktorym nie potrzebna jest paka, gdybym nie byl mysliwym to kupil bym zwyklego SUVa bo mozna nim rozwijac wyzsze predkosci i zakupy mozna polozyc na welurowych dywanikach a nie w plastikowej wannie. Auto jest wiec przeznaczone do waskkej grupy odbiorcow. Ja osobiscie czekam na nastepce l200 bo innego auta sobie nie wyobrazam
Średnie spalanie dla Mitsubishi L200 IV Double Cab
9,3 – 10,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
czytałem informacje że pali po 13l i więcej... cóż jest w tym odrobina racji - WIELKI minus dla inżynierów z Mitsubishi - taką wartość pokazuje komputer pokładowy - w rzeczywistości mierząc zużycie paliwa na stacji benzynowej wychodzi 9 do 10 l. Tak samo fałszuje wynik komputer jak staramy się jechać bardzo "ekonomicznie" - potrafi pokazać nawet 7l/100km - sprawdziłem jadąc i dotankowując w trasie - 8,5l/100km. z nie miłych - przy kupnie informowano że przegląd to max 1500 PLN... "zapomnieli" powiedzieć że po 40 000 km jest regulacja manualna zaworów w silniku... cału przegląd 2800 PLN
10,4
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW
Dlaczego przeciętnie - bo cena oleju napędowego (dobrego) niewiele różni się od średniej benzyny. Spalanie - powiem tak , jak jadę spokojnie to 10/100 jak mnie trochę "poniesie" to do 12 - 13/100. Przy wyprzedzaniu nigdy nie zwracałem uwagi na spalanie raczej na to ile znajduję się na lewej stronie i czy samochód cały czas przyśpiesza - RALLITRONIC OSTRZEGAM PONOWNIE !!! Godz. pracy serwisu j.w. 170 zł. dodam tylko, że klamkę pokrywy tylnej zabudowy (2 śrubki)wymieniali 1 godz. i 40 min. i mogę to udowodnić.
10,7
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Wiele zależy jak już wskazali przedmówcy od nogi kierowcy. Ja użytkuje L200 głównie na krótkich trasach, zauważam że na zimnym silniku pali zdecydowanie więcej niż przy jeździe ciągłej. Mimo tego bardzo lubię to auto. Świetnie przyspiesza (wersja 136) do 60 km/h i dobrze do 90 km/h.
Mitsubishi L200 IV Double Cab