Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L300 II

olki@go2.pl, 18 lat temu
Silnik 2.0 i 110KM 81kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 499 tys. km
Mitsubishi L300 II 2.0 i 110KM 81kW 1989-1998 - Oceń swoje auto
4,54
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Myśle że już chyba nie muszę się ropisywać. Dużo jusz napisałem. Mógłbym mówić i mówić, ale już mi się nie chce ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
osiagi nie są jak w zwykłych osobówkach, ale gdy mu odkręcić śrubeczke na redyktorze gazu to zwijać asfal to on potrafi. 2,0 LPG Lej Panie Gaz. Silniczek ma prześmigane ok 540,000tys na gazie ok 300,000 a nawet będzie troszkę mniej.Bez remontów.Robiłem tylko góre silnika (uszczelka, simeringi, rolki, rozrząd itp) nieche mi sie rozpisywać na ten temat.
5,0
Skrzynia biegów
posiadam model ze skrzynią przy kierownicy 1990rok. W prowadzeniu nic a nic nie przeszkadza.Jest więcej miejsca dla paserzera środkowego z przodu.Nawet przy wolnej jeździe wrzucamy 2 a nie 1 bieg.Jedyneczka jest u dość krótka.Wsteczny wrzucać tylko przy całkowietym zatrzymaniu auta poniewarz może nam troszkę zazgrzytać skrzynia. Czasem ale dość żadko gdy nie chce nam lekko wejść 1 bieg trzeba wycisnąć sprzęgło i wcisnąć jeszcze raz.Nie tylko w tym samochodzie tak rzeba :) Bardzo elastycznie się jeździ. Na 5 biegu da się i 30km/h jeździć i nawet normalnie go rozpędzić oczywiście pod warunkiem że tylko tylko dotykamy gazu.Ja miałem dziwny zbieg okolicności ponieważ po wymianie oleju w skrzyni i pojechaniu w trase padła skrzynia (dziwne to było 1,2,3,5 i R były nie sprawne a 4 bieg był OK) przejechałem dzięki temu że ocalał 4 bieg ok 350km jeszcze do domu :) Jak narazie z drugą skrzynią niema problemu (niedawno wymieniłem olej w skrzyni i w moście)
4,0
Układ jezdny
Niestety ponieważ siedzi się na kole samochodzikiem troszeczke buja - niestety taka konstrukcja. W VW Transporterze koło mamy przed sobą, a nie siedzimy na nim więc jest zupełnie inaczej. Skrętność jest bardzo dobra. Samochód ma długość naszego tradycyjnego łajda (poloneza). wydaje mi się że były dwie wersje długości nadwozia jak w T4 itp wiec ja posiadam ta krótszą.Tył jest na oddzielnym zawieszeniu - niema belki jak np w Ducato itp. tył posiada amorek + piórko wiec można sobie regulować zawieszenie do przewożenia ciężarów itp. Ja posiadam wersje 9-osobową (prawko B wystarczy :) )
Komfort
5,0
Widoczność
Poprostu super - gdzie nie spojrzeć to prawie mamy szyby ;)
5,0
Ergonomia
Dla mnie wszystko jest tu gdzie powinno itp. Środkowe siedzenia można przełożyć w ten sprosób że osoby siedzące w środkowym rzędzie będą tyłem do kierunku jazdy i jednocześnie przodem do pasarzerow w 3 rzędzie (3 klasie ;) na środku postawić stoliczkem i balanga ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przód jak przód wiadomo jest bardzo dobrze, a zato z tyłu w mojej wersji mam dodatkowe ogrzewanie pod środkowymi siedzeniami nagrzewnice (zależne tak jak i przod od ciepła silnika) o 2 stopniowym skoku. W zime każdy jest w szoku że tak dobrzę można nagrzać tak spory samochód.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sprzodu jest dużo miejsca na kolana dla paserzera i kierowcy (regulacja) gorzej ma środkowy pasarzer - przeszkadza on kierwcy przy zmianie biegów (jeśli jest to osoba dorosła) i temu pasarzerowi przeszkadza równierz. W trasie to niema znaczenie, ale w mieście to troszkę trzeba sie kontrolować i przy 3,5 trzeba troszkę nogę zabrać do środka samochodu. W srodkowych siedzeniach jest możliwość reguilacji tylko w pionie oraz przełożenie siedzen tak jak wcześnbiej wspomniełem w dziale wentylacji. Acha i przy dłuszszej jeździe jeżeli ktoś ma długie nogi to ma krótko na wyprostowanie w długości, ale można zdjąć buciki i położyć na silniku z wyprostowanymi całkowicie (tylko nie zamnijcie o kierowcy i czasem śmierdzących skarpetkach). Mnie osobiście denerwuje jak BRDZO CZĘSTO ludzi kładą sobie nogi (brudząc mi tapicerkę) na silniku - silnik umiejscowiony jest pod siedzeniami przednimi - niema dzięki temu maski. Ostani rząd siedzeń jest regulowany - przesuwany dzięki temu mamy BARDZO DUŻO miejsca.
3,0
Wyciszenie
Był lekko puknięty od strony kierowcy więc opisze sytuacje tak jak wygląda na dzień dzisiejszy. Do prędkości ok 80-85km jest ok poiwyrzej zaczyna siuerobic stosunkowo dużo głośniej nic ponizęj tej 90-tki. Jest taki moment właśnie że powyrzej tej 90-tki głośniej, a później jest już mała różnica. Podono jak inni przejechali się ze mną jak na busa to jest wszustko w normie bo niektóre sa jak czołgi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niewiem jakie jest spalanie na benzynie, ale wypowiem się na temat jazdy na LPG. Ja zawsze średnio licze tak od 12 do 14 (15)litrów gazu. Troszkę się jeszcze z nim pobawię i zobaczę wtedy. średnio ok 13 ORIENATYCYJNIE mojej jazdy (ponieważ chę żeby jazda mnie kosztowała jak najmniej to prędkość utrzymuje takna poziomie 85-90km/h. Jeżdząc tak ok 120-130km/h spalanie może wynieść nawet i 17 litrów! krótko mowiąc przedziąl jest od 12 do 15. Zależne też jast od gazu!!! Daje ocenę 4 bo uważam że na taki samochód to jeszcze nie jest źle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest MITSUBISHI japończyk i to powinno mówić samo zasibie. Prosty przykład - jak kiedyś przy tej stłuczce było wumieniona żaróweczka od pozycji (bo tylko ta się zbiła z tego co wiem) tak reszta jest ORYGINALNA!!! acha i w klapie od bagażnika - rejestracj, ale to normalne bardziej się chlapie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MITSUBISJI japończyk - wieczne auta!!! ;)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L300 II