Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L300 II

MARCAR1@GO2, 21 lat temu
Silnik 2.4 80KM 59kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 230 tys. km
Mitsubishi L300 II 2.4 80KM 59kW 1992-1994 - Oceń swoje auto
4,38
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
MOCNO PRZECĘTNY NA ZEWNĄTRZ ALE NIE PRZYPOMINAM SOBIE OSOBY KTÓRA NIE ZACHWYCIŁABY SIĘ PO ZAJĘCIU MIEJSCA W TYLNEJ CZĘSCI PASAŻERSKIEJ. BARDZO SZYBKI, ŚMIAŁO MOŻNA SIĘ ŚCIGAĆ Z POD ŚWIATEŁ, NIEBYWALE ŻWROTNY (1,5 PASA WYSTARCZY NA ZAWRÓCENIE). W BREW POZOROM PRZY DOBRYM ZAWIESZENIU A ZWŁASZCZA AMORTYZATORACH NIE JEST CZUŁY NA WIATR CZY OSTRE WCHODZENIE W ZAKRĘTY. DOSTARCZA WIELE FRAJDY W ZIMIE - MOŻNA Z NIM ROBIĆ CO SIĘ CHCE, JEST BARDZO NEUTRALNY ALE DOBRA ZIMÓWKA JEST NIEODZOWNA. SUPER FURA. SPRÓBUJCIE KUPIĆ TAK WYPOSAŻONEGO VANA W CENIA PONIŻEJ 20.000 PLN. VW CARAWELL ZACZYNA SIĘ OD 40.000 PLN I PRAWIE ZAWSZE BĘDZIE PO "DZWONIE" A POŁOWA ELEKTRYKI NIE BĘDZIE DZIAŁAŁA, AMERYKAŃCA?: TRANS SPORT, LUMINA, ITP - CIASNO, MAŁO MIEJSCA, KIEPSKI I DROGI SERWIS, WYSOKA USTERKOWOŚĆ, CENY OD 25.000 PLN, VOYAGER I POCHODNE? CENY OD 40.000 PLN. JEŚLI MA TO JEŹDZIĆ. MOŻE TYLKO PREVIA.
Wrażenia
5,0
Silnik
TYLKO TAKI SILNIK! SPISUJE SIĘ SUPER, CIĄGAM NIM LAWETY I Z LEKKIM SAMOCHODEM TYPU CC, TICO, CZY GOLF BEZ PROBLEMU UTRZYMUJE PRĘDKOŚĆ 140 KM/H
4,0
Skrzynia biegów
PRAKTYCZNIE BEZPROBLEMOWA ALE WYMAGA DELKATNEGO UŻYTKOWANIA. LEKKO "HACZYKUJE"
4,0
Układ jezdny
TYPOWY DLA AUT Z POCZĄTKU LAT 90 - SIĄTYCH I BUSÓW, DLA CHCĄCYCH JEŹDZIĆ SZYBCIEJ I BARDZIEJ AGRESYWNIE POLECAM TULEJE DYSTANSOWE NA KOŁA OBU OSI ORAZ NA POKUSZENIE SIĘ ZAMONTOWANIA KÓŁ 15 "
Komfort
5,0
Widoczność
ABSOLUTNIE DOSKONAŁA!!! JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM WERSJI OSOBOWEJ, PSZESZKLONEJ Z ELEKTR. LUSTERKAMI WIĘC NIC WIĘCEJ MI NIE POTRZEBA
5,0
Ergonomia
W WERSJI 7-MIO OSOBOWEJ "VALLEY" MAMY DO DYSPOZYCJI:EL. SZYBY, EL.LUSTERKA, WSPOM.KIEROWNICY, CENTRAL, ZAMEK, SZYBERDACH, SZKLANY DACH NAD CZĘŚCIĄ PASAŻERSKĄ I EL. ŻALUZJE TEGO DACHU, 2 KAPITAŃSKIE OBROTOWE FOTELE Z PODŁOKIETNIKAMI, TYLNA KANAPA ROZKŁADANA, PRZESUWANA, ODSUWNA ZE ŚRODKOWYM PODŁOKIETNIKIEM, DODATKOWE NAWIEWY TYLNEJ CZĘŚCI PASAŻERSKIEJ, ODSUWANE TYLNE SZYBY (POLECAM NA NIE ŻALUZJE), PODŁOKIETNIK MIĘDZY PRZEDNIMI FOTELAMI ZAMIENIANY NA STOLIK - POPROSTU SUPER!!!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
DODATKOWE OGRZEWANIE W WERSJI OSOBOWEJ BARDZO SIĘ PRZYDAJE W ZIMIE ALE NIE JEST WYDAJNE W CHŁODZENIU LATEM. POLECAM WERSJĘ Z KLIMĄ KTÓRA PRAKTYCZNIE JEST NIE DO ZDOBYCIA W NASZYM KRAJU
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
POZYCJA KIEROWCY - DOSKONAŁA, REG. KIEROWNICA, PRZEŁĄCZNIKI SĄ TAM GDZIE BYĆ POWINNY (Z WYJĄTKIEM PRZEŁĄCZNIKA WYCIERACZKI TYLNEJ SZYBY), NA FOTELU PASAŻERA NIE DA SIĘ SPAĆ ALE ZA TO Z TYŁU... MOŻNA ROBIĆ TAAAAAKIE RZECZY...
4,0
Wyciszenie
SILNIKA PRAKTYCZNIE NIE SŁYCHAĆ, JEDYNIE ODGŁOSY W TYLNEJ CZĘŚCI KABINY PASAŻERSKIEJ MOGĄ DAWAĆ SIĘ W ZNAKI PRZY DŁUŻSZEJ JEŹDZIE PO NASZYCH KIEPSKICH DROGACH I NAWET ZAWIESZENIE W IDEALNYM STANIE NIEWIELE TU ZMIENI ALE W SUMIE Z POZYCJI FOTELA KIEROWCY JEST BDB
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK KAŻDY JAPOŃSKI SAMOCHÓD TAK ŻE VALLUŚ JEST BEZ USTERKOWY ALE O CENY W SERWISIE LEPIEJ NIE PYTAĆ (NP.: ŻARÓWECZKI DO PRZEŁACZNIKÓW KOSZTUJĄ 12 PLN/SZT !!! A WKŁAD LUSTERKA ELEKTRYCZNEGO 240 PLN) CENY CZĘŚCI UŻYWANYCH I NOWYCH ZAMIENNIKÓW SĄ B.PRZYSTĘPNE (NP. REFLEKTORY SOCZEWKOWE TYLKO 100 PLN, ALTERNATOR 150 - PASUJE OD GALANTA 88-92 JAK I INNY OSPRZĘT SILNIKA) TANIE SĄ RÓWNIEŻ WAHACZE PRZEDNIE ALE JUŻ NIE RESORY ZA KTÓRE TRZEBA ZAPŁACIĆ NAWET DO 1000 PLN. - UWAGA!!! W RESORACH WYSTĘPUJE SIMENBLOK KTÓRY WBREW POZOROM JEST NIE WYMIENNY I NIE WYSTĘPUJE NAWET W SERWISIE A TRUDNO GO NIE ROZERWAĆ PRZY DEMONTAŻU RESORÓW NP. DO HABROWANIA, ZA TO TULEJKI DO WIESZAKÓW RESOWRÓW SA B. TANIE. UWAGA NA PRZEDNIE TULEJE SKRĘTNE. NIE SŁYSZAŁEM ABY KTOŚ JE REGENEROWAŁ ALE TO NAPEWNO NIE BĘDZIE TANIE. SPALANIE: RACZEJ WYSOKIE, PRAKTYCZNIE NIE SCHODZI PONIŻEJ 10 LTR/100 KM I NIE TRUDNO OSIĄGNĄĆ WYNIK OK 20 LTR ALE TO JUŻ RACZEJ W PRZYPADKU B. SZYKIEJ JAZDY OK 160-180 KM/H CZY PISZCZENIU PRZY RUSZANIU W MIEŚCIE. 140 KM/H + LAWETA = 23 LTR/100 KM !!! - RATUJE GO INSTALACJA GAZOWA
5,0
Stosunek jakość/cena
J.W.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAPOŃSKA PRECYZJA NIE WYMAGA KOMENTARZA
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PRZY PRZEBIEGU RZĘDU 200-300 TYŚ KM NALEŻY SPODZIEWAĆ SIĘ SPOREGO APETYTU NA OLEJ SIĘGAJĄCEGO NAWET 1 LTR. NA 200 KM ( MIMO TO DOSKONALE ODPALA NAWET ZIMĄ I MA MOC). PRZYCZYNĄ TEJ "NIEDOGODNOŚCI" SĄ ZUŻYTE USZCZELNIACZE NA POPYCHACZACH ZAWORÓW A PRZY OKAZJI MOŻNA WYMIENIĆ PIERŚCIENIE BEZ KONIECZNOŚCI TULEJOWANIA CYLINDRÓW
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L300 II