Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L300 II

Ahmed djahmed@op.pl, 18 lat temu
Silnik 2.5 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 300 tys. km
Mitsubishi L300 II 2.5 TD 90KM 66kW 1989-1998 - Oceń swoje auto
3,92
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jak na auto wyprodukowane 15 lat temu to jest to rewelacja, w porównaniu np. z VW wg mnie stoi o wiele wyżej, wnętrze zrobione jest w przyjemnej tapicerce, możliwosci rozkładania siedzeń i tworzenia wnetrza zaskakują,w ciagu minuty z turystyka można zrobić z niego dość pakownego vana, siedzenia potrafi poskładać nawet dziecko!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik sprawuje sie dobrze,jest elastyczny,nie ma problemów z ruszaniem na dwójce,dobry numer, przy ruszaniu ze świateł;) ,przy podjeździe pod górkę wystarczy puszczenie sprzegła,a auto delikatnie się wtoczy,nawet pod obciązeniem.Ogólnie pozytywnie oceniam konstrukcję
3,0
Skrzynia biegów
Biegi są krótkie, jak zwykle w dieslach,ale miałem okazje przejechać sie VW T4(2,4 D) i ma lepiej zestopniowaną skrzynię,bardziej mulasty,ale większe prędkości osiąga, inaczej m,ówiąc przy takiej sameh prędkosci (np 120km/h) silnik nie wyje tak bardzo, pracuje spokojniej.
4,0
Układ jezdny
To,ze auto, w którym sie siedzi na kole, podskakuje na nierównosciach, to żadna nowość,taka konstrukcja,poza tym ok, zawieszenie nie jest skomplikowane, co sprawia,ze jest proste i tanie w naprawie,drążki skrętne z przodu spisują się dobrze.Wielki plus to duży skręt,ważna sprawa przy manewrowaniu z przyczepą!
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznośc jest bardzo dobra, pomimo przyciemnionych wszystkich szyb nie mam najmniejszych problemów z manewrowaniem na parkingu, nawet z przyczepa(o ile nie jest to malutki pierdek kompletnie nei widoczny),czego nie widać normalnie,to sie znajduje w lusterkach.
4,0
Ergonomia
Bez rewelacji,ale na auto z tych lat jest dobrze!Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przednie szyby podczas deszczu parują gdy w aucie jest wiecej niż 4 osoby,ciężko to wywentylować(nie wiem czy to usterka mojego modelu, czy tak po prostu jest-dmuchawa i wszystko działa tak jak powinno), co do ogrzewania to rewelacyjną sprawą(oprócz standardowej nagrzewnicy w desce rodzielczej),jest nagrzewnica pod srodkowymi siedzeniami, przedział pasażerski ogrzany jest bardzo dobrze(można też dostarczać tam zimnego powietrza w lecie)-bardzo dobre rozwiązanie!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy ma swoje miejsce w tym aucie,tym razem napisze od tyłu, bo tam jest naj... ostatni rząd ma pełną regulację kanapy i duzo miejsca na nogi,nawet po powiększeniu bagażnika(przesunięcie tylnych foteli do przodu),jest tak dość spora pzrestrzeń,srodkowy rząd-całkiem przyzwoicie, miejsca dużo,na dłuższe trasy,można wyciągnąć kopytka na obudowie silnika(obowiązkowo bez butów i śmierdzących skarpetek - KIEROWCY TEGO NIE LUBIĄ!!!), kierowca i pasażerowie mają miejsca wystarczająco,ale nie za dużo,siedzi sie wygodnie,środkowy pasażer(duży) moze przeszkadzać przy zmianie biegów, które są przy kierownicy,ale to nie jest wielki problem.Problemem moze być natomiast konstrukcja przodu, zastanawiam sie jak wygląda zderzenie tego samochodu, w sumie są pod spodem podwójne podłużnice,ale na górze tylko blaszana puszka i deska nas chronią, to stanowczo za mało...oby nikt sie nie musiał przekonywać czy to wystarczy!!!
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie zdecydowanie mogło by być lepsze,chociaż,w samochodzie, w którym praktycznie siedzi sie na silniku, trudno wymagać ciszy,osobiscie mam już koncepcję na wyciszenie tego autka i na pewno to zrobię, trzeba go wytłumić materiałami dźwiękochłonnymi, na pewno troche pomoże i jazda będzie przyjemniejsza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To kewstia, która mnie zaskoczyła i to bardzo, o ile w zimie spalanie ropy sięgało ok 10 litrów (silnik 2,5 D wolnossący) to kiedy zrobiło sie ciepło, spadło w okolice nawet 8 litrów!!! Cykl jazdy mam bardzo mieszany,nawet wiecej robię km po mieście... tak czy inaczej jak ktoś chce zaoszczędzić to na pewno się mu to uda, zaznaczam,ze to nie auto do wyscigów, tylko auto turystyczne,chociaż parę dobrych koników ma i nie raz pokazało co potrafi...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli ktoś chciałby kupić nie drogie autko, którym wygodnie pojedzie z duzą rodziną na wakacje to zdecydowanie polecam, jest to samochód wart ok 10 tyś zł, za takie pieniądze nie kupicie nic lepszego, modele, które powiedzmy są bardziej atrakcyjne muszę kosztować od 25 tyś w górę,nie ma co ukrywać,ale jest to bardzo dobre rozwiazanie, dla ludzi, którzy nie chcą przeznaczać fortuny na auto turystyczne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest to auto konstrukcji japońskiej,jeżeli ktoś mechanicznie czegoś nie zepsuje,to moze liczyć na niezawodność danej części,tapicerka potrafi się troche poprzecierać, to akurat nie uniknione,materiały się starzeją,ale poza tym drobnoski są raczej niezawodne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest to auto solidnej konstrukcji, osobiscie mnie nie zawiodło, nie można dac jednoznacznej oceny jego niezawodnoscie,ale uważam,ze cała konstrukcja jest na tyle prosta i trwała,ze zasługuje na plusa.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L300 II