Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer Evolution IX

Mariusz Dębski, 12 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 280KM 206kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Lancer Evolution IX 2.0 Turbo 280KM 206kW 2005-2007 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : wzmocniony do 340 koni dake jakieś 4.5 sek do 100km/.h
5,0
Całokształt
Auto wybitnie sportowe , bez kompleksów w porównaniu do Subaru , Audi - szosowy kiler Auto dla rozważnych i tych którzy potrafią prowadzić . Doskonałe na torze , lotnisku na drodze dłuższa jazda męczy i powoduje stale napięcie . W tym aucie nie wypoczniesz na trasie , zachęca do przyspieszania ale okupione jest to spalaniem 14-20 litrów benzyny 98 Uwaga - auto jest 3-4 krotnie droższy w utrzymaniu niż przeciętne auto klasy średniej .
Wrażenia
5,0
Silnik
Naprawy są naprawdę drogie Mało jest warsztatów które mają pojęcie i strzeżcie swoje auta przed domorosłymi mechanikami Zmiany mocy wymagają także zmian pozostałych elementów - specjalne szpilki trzymające głowicę a nie fabryczne śruby - inaczej wydmucha uszczelkę
4,0
Skrzynia biegów
5 biegowa dla mnie za krótka - maksymalnie ciągnie do 270-280 km/h 5 biegowa jest lepsza na szutry . Do normalnej jazdy przydałaby się 6stka
4,0
Układ jezdny
najbardziej precyzyjny na świecie - jednak auto przy swojej mocy jest dzikie i tańczy po koleinach Kierownicę trzeba trzymać naprawdę mocno.
Komfort
4,0
Widoczność
poprawna i wycieraczka z tyłu - tylna płetwa trochę przysłania cofanie
5,0
Ergonomia
fotele recaro extra - jak się przyzwyczaisz to każde inne auto jest butem na koturnach a evo jest jak dopasowane trampki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
normalnie - poprawnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Poprawnie bez szaleństw
2,0
Wyciszenie
powyżej 120 nie da się rozmawiać przez telefon ani słuchać muzyki ale w tym aucie chyba nie o to chodzi mam wrażenie...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu nie ma ekonomiczności to nie jest fiat panda auto jest przygotowane fabrycznie do rajdów minimalna 9,09 - do 120 km/h - średnia na trasie szczecin-olsztyn maksymalna na torze 40 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
ferrari i lamborgini jest kilkukrotnie droższe a tylko niewiele więcej w odczuciach torowych jest w stanie dostarczyć kierowcy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodność jest wypadkową eksploatacji - auto mocne i trwałe ale ekstremalnie mocne i wysilone
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod głowicą , planowanie , pompa wody , łożysko , amortyzator...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 280KM 206kW [l/100km]

Średnie zużycie
20,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
39,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Lancer Evolution IX