Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VI Sedan

martini, 16 lat temu
Silnik 1.3 75KM 55kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 254 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mitsubishi Lancer VI Sedan 1.3 75KM 55kW 1992-1996 - Oceń swoje auto
3,85
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Mimo mankamentów i jednak dośc tandetnej konstrukcji świetnie się nim jeździ, zwłaszcza w mieście. Auto ma trwałe zawieszenie - wymiana np. gumek stabilizatora była konieczna dopiero po 15 latach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Wymaga konserwacji a nie tylko wymiany tarcz czy klocków
Karoseria : Korozja zjada to auto od tyłu dość systematycznie ale auto ma lat 15. Utleniają się plastiki, co powoduje ich kruszenie.
Silnik : Radzę dopieszczać mechanizm przepustnicy, bo serwis tego nie robi
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Auto pochodzi z rocznika, w którym wśród producentów aut z Japonii panowała dziwna moda na niedotłumione auta - wrażenie huczącej skorupki zaczyna się od 50 km/h i pozostaje do końca skali - powodem jest kiepskie wytłumienie hałasów trakcyjnych i silnika; przy prędkościach ponad 130 km/h hałas jest niemiłosierny. Jest to moje napoważniejszze zastrzeżenie do tego auta.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mimo małego silnika auto potrafi bez problemu przekroczyć 10l/100km w mieście, za to na trasie jest dość ekonomiczne
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepaliły się wszystkie żarówki podświetlenia konsoli, rdza powoduje konieczność odwiedzania blacharza - ale auto ma 250tkm i 15 lat, więc można mu to wybaczyć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niekompetencja Margo - trójmiejskiego serwisu Mitsubishi - nieomal doprowadziła mnie do konieczności kupienia nowego zacisku hamulcowego: gdyby nie moja interwencja, musiałbym zapłacić kilka tysięcy złotych, bo ceny w PL są z kosmosu: przykład - czujnik temperatury - który notabene wg rzeczonego serwisu nie istnieje w tym aucie - w Polsce kosztuje ponad 400 zł, za to w biednych Niemczech - 50 Euro. Poza tym przepustnica wymaga czyszczenia, czego serwis nie czyni i wymusza w ten sposób wymianę całego modułu tzw. silnika krokowego - którego w tym aucie ...nie ma (jest serwomotor ale jako specjaliści - nie rozróżniają tych dwóch urządzeń). ZGROZA. Poza tym - auto bez kłopotów.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Lancer VI Sedan