Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander III SUV PHEV Facelifting 2017

phev2017, 6 lat temu
Silnik 2.0 203KM 149kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV Facelifting 2017 2.0 203KM 149kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Brak skrzyni i dynamika, cos pieknego. Plus wyciszenie rewelacja.
5,0
Całokształt
Outlander PHEV to moje 4 auto na wlasnosc, pierwsze nowe z salonu. Natomiast mialem okazje jezdzic wieloma autami, od najnowszego hybrydowego Aurisa, przez RAV4, do najnowszego Dodge RAMa. Na wstepie chcialbym napisac, ze samochod ten nie istnieje na polskim rynku, w przeciwienstwie do rynkow Europy Zachodniej, gdzie jest jednym z najpopularniejszych miejskich SUVow (Wielka Brytania, Holandia, Norwegia, Szwecja, Finalandia, Islandia). I wcale nie chodzi tylko o ulgi podatkowe, bo kto kupuje samochod warty 50 tys euro dla ulgi podatkowej wartosci 4 tys euro? Owszem moze to byc jakis argument "za", ale gwarantuje, ze jeden z wielu. W Polsce pod artykulami w Internecie jest fala hejtu odnosnie tego auta, chociaz nikt nie jezdzil, nikt nie siedzial w srodku i nikt tak naprawde dobrze nie widzial. Przeciez wszyscy od lat wiemy, ze w Polsce najlepsze jest VW, Audi i Skoda i nie przekonamy fanatykow :) Ja mieszkam za granica, w kraju gdzie mam dostep do ladowarek typu " Super Charge Chademo" i mysle, ze niebawem mozemy spodziewac sie rozbudowy tego typu infrastruktury w kraju, bo nie ulega watpliwosci, ze to jest przyszlosc motoryzacji. Auto jest super, po tych 5000 km zastanawiam sie do czego moglbym sie przyczepic, na pewno dziala jeszcze efekt nowego auta, ale nie omieszkam dodac kolejnego komentarza po 20-30 tys km. Zapraszam do zapoznania sie z opinia :)
Wrażenia
5,0
Silnik
W wielu artykulach pojawia sie informacja: 2.0 L 121 KM jednostka benzynowa to malo jak na taka prawie dwutonowa mase. Doprawdy ? Auto ma dodatkowo dwa silniki elektryczne po 85 KM (oczywiscie mocy nie mozna laczyc) ale warto sie tym autem przejechac i zobaczyc jak to sie zbiera i jak przyjemnie sie tym wyprzedza. Oszacowane 203 KM to jak najbardziej realna moc. Super!
5,0
Skrzynia biegów
Cos takiego nie istnieje w tym aucie. PHEV NIE MA SKRZYNI BIEGOW, zbiera sie od razu, nic sie nie redukuje, nie szarpie, bajka. Pamietam jak przesiadlem sie z manulanych skrzyn na automat, bylem pod wrazeniem komfortu jaki daje automatyczna przekladnia, szczegolnie w miescie. Natomiast nawet w automatach ktorymi jezdzilem odczuwalo sie przelozenie biegow, nie mowiac juz o wyjacych skrzyniach CVT, tutaj jest po prostu rewelacja, wrzucasz joystick na drive i zapominasz co to skrzynia biegow. Mistrzostwo.
4,0
Układ jezdny
Jest bardzo dobrze, nie jest to auto usportowione, nie mam zastrzezen.
Komfort
5,0
Widoczność
Swietna. Duze okna, lusterka plus kamera cofania. Czego chciec wiecej ?
3,0
Ergonomia
Mam zastrzezenia do przyciskow. Wlaczenie podgrzewania kierownicy i innych funkcji przy miejscu na kubki w panelu srodkowym, przycisk komputera za kierownica. Nie wiem kto to wymyslil, ale nie podoba mi sie. Jakosc wykonczenia materialow naprawde ok, nie mam zastrzezen. Duzo zostalo poprawione w stosunku do wersji przedliftowej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poki co wydaje sie okej, grzeje, az milo i chlodzi rownie dobrze. Podgrzewana kierownica zima to super bajer, podgrzewane fotele z regulacja "high" i "low" sprawdzaja sie rewelacyjnie. Brakuje mi tylko podgrzewanej przedniej szyby. Moze w innej wersji jest, trudno powiedziec.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wzorowo, duzy SUV, wszyscy jedziemy komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Klasa PREMIUM. 4mm szyby, slychac tylko szum opon, to jest najlepiej wyciszone auto jakim dotychczas jezdzilem. Jezeli ktos robi trasy, doceni ten fakt. Ja lubie sluchac muzyki w trasie, sprzet grajacy ROCKFORD FOSGATE® PREMIUM SOUND SYSTEM 9in1 z DTS Neutral Sound zadowoli kazdego audiofila, a dzieki temu wyciszeniu mozna delektowac sie muzyka przy predkosciach 120 w gore! Bomba!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tym watku odniose sie do spalania. Jezeli ktos jezdzi tylko w miescie, doladowuje auto w garazu i robi odcinki do 50 km dziennie bedzie palil dokladnie tyle ile mowi producent, czyli okolo 2L/100 km. Ja jezdze raczej w trasy (odcinki 250-300 km), ale korzystam czasem z ladowerek super charge, aby obnizyc koszty spalania, wiec mi komputer pokazuje srednie 7L/100 km co jest dla mnie swietnym wynikiem, majac na uwadze fakt, ze auto ma 200 KM i wazy 2 tony. Diesel bylby dla mnie nieoplacalny.
5,0
Stosunek jakość/cena
W kraju w ktorym mieszkam byla to najlepsza oferta na rynku. Cena, wyglad zewnetrzny i wewnetrzny, wyposazenie. To auto zdeklasowalo konkurencje ktora jezdzilem, a bylo to najnowsze Subaru Forester 2.0 benzyna, najnowsza Kia Sportage dieselek i Rav 4 Hybrid. Rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. Nowe auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Nowe auto.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 203KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV Facelifting 2017