ogólnie jestem zadowolony, chociaż moja poprzednia mazda 323 była jednak lepiej dopracowana. W Almerze za to już przy około 3000 obrotów dostępny jest już max moment i to się czuje, zwłaszcza przy wyprzedzaniu i redukcji na trzeci bieg. Świetnie jest zestrojony ABS i wspomaganie hamowania, miałem okazję już wypróbować.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny silnik, nie szarpie na 5 nawet przy niskich obrotach
5,0
Skrzynia biegów
nie zauwazyłem wiekszych problemów
5,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi, nawet w ciasnych łukach
Komfort
4,0
Widoczność
mogłaby być lepsza, konieczna jazda na lusterka przy jeździe do tyłu
5,0
Ergonomia
tutaj poprostu rewelacja!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
z klimą bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie i zony z przodu wystarcza, dla mojej 11 letniej córki z tyłu też jest w sam raz
4,0
Wyciszenie
dosyć dobrze wyciszona, nie jest to mercedes, ale i nie ta klasa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na ekonomiczność nie narzekam, przy klimie i dosyć dynamicznej jeździe nigdy nie spaliła więcej jak 7,5 litra
5,0
Stosunek jakość/cena
Chciałem właściwie kupić Mazdę 323, ale cena jej jest strrasznie wysoka. Uważam, że za 55 000 zł z tym wyposażeniem i z tą jakością Almera jest w chwili obecnej bezkonkurencyjna.