Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan GT-R Coupe Facelifting 2016

Starless, 3 lata temu
Silnik 3.8 570KM 419kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan GT-R Coupe Facelifting 2016 3.8 570KM 419kW od 2016 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wszystko, genialny pocisk, z minusów to mogliby tylko odmłodzic trochę skrzynię, ot co..
5,0
Całokształt
Samochód torowy, bezkompromisowy, a jednocześnie dający się używać na codzień, genialne połączenie, posiada bagażnik, co nie jest takie oczywiste w tego typu pojazdach
Wrażenia
4,0
Silnik
Benzynowy, moment obrotowy ustawiony wysoko, ok. 4000 revs. I od tych obrotów zaczyna się zabawa, do 3000 rev leniwy, o żużyciu paliwa nie rozmawiamy, przy 130 kmh - 1~15 l/100km, przy 250 - 30 ltr, przy butowaniu zużycie nie ma ograniczeń
3,0
Skrzynia biegów
Brakuje biegów, jet tylko sześć, co przekłada się na hałas w czasie szybkiej jazdy i zuzycie paliwa, jest szybka, głośne zmiany przełożeń.
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjne prowadzenie, ultra twardy na Dunlopach 600CTT, nawet w trybie Comfort. Kierownica mogłaby przekazywac odrobinę więcej info , semi-slicki Dunlop Sport Maxx GT nie lubią kolein, można się lekko wystraszyć na początku. Zmiana na Mich 4S pomaga. Jeździłem nim całą zime i musze przyznać , że to super zimowe auto, fantastyczna trakcja na śliskim, !
5,0
Karoseria
Bardzo duża sztywność, nie rozkołysze sie na amorkach jak inne auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Przód norma , tył słabo, w nocy oślepiają światła aut z tyłu, bo nisko się bardzo siedzi, trzeba przyciemnic.
5,0
Ergonomia
Outstanding, wszystko pod reką, dośc dziwne miejsce na przycisk do zmiany brzmienia wydechu. nad kolanem, nie mam zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalnie, na plus podgrzewane fotele.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na supersporta, doskonale, sprawdzałem Porsche Turbo S, znacznie wieksza klaustrofobia. GTR to samochód 2 osobowy. Z tyłu jakąś torbe można rzucić.
5,0
Wyciszenie
Mam Armytrixa z klapami, wyciszenie w rozumieniu normanych samochcodów - nie istnieje, ale tak ma być. Tzw. GT-R Symfony tj dzwieki mechanizmów, skrzyni, silnika, kół, mostów , wałów, doskonale rozpoznawalne w czasie jazdy. POEZJA !! Jest taki moment od 130 -150 km/h kiedy w aucie jet akceptowalnie, poniżej i powyżej RYK i wibracje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pakiet ubezpieczeniowy 7 k zł, reszta nie wiem
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę monetę nic mocniejszego i bardziej trakcyjnego sie nie kupi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za nowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za nowy

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.8 570KM 419kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan GT-R Coupe Facelifting 2016