Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Juke I SUV Facelifting

Jezioro, 6 lat temu
Silnik 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
3,54
17% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Dużo niedopracowanych drobiazgów, szczgółów w obsłudze pomimo faceliftingu, fiat5oo/2015 i chevrolet aveo 2012 olbrzymi niedosyt braku zastosowanych w nich rozwiązań.
Wrażenia
5,0
Silnik
+ przyspieszenie na niskich obrotach
5,0
Skrzynia biegów
+ pewnie wchodzą biegi, elastyczna, drążek dopasowana długość
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
Tylna kamera niezbędna, duże lusterka, szerokie słupki przednie
2,0
Ergonomia
Duża dekoncentracja podczas obsługi guzików i wyświetlaczy pomimo rozbudowanej kierownicy, brak w kierownicy możliwości wybierania nr telefonu, nie czyta sms, brak komend głosowych, nieaktuane mapy, nawigacja podaje za 500 metrów skręć, licznik kilometrów główny podaje tylko pełne kilometry,przełącznik tryby jazdy nieodczuwalna różnica, czujnik deszczu bezużyteczny podczas opadów widoczność zagrażająca bezpieczeństwu trzeba ręcznie uruchamiać wycieraczki, tylna wycieraczka po uruvhomieniu spryskiwacza trzeba ręcznie uruchomić wycieraczkę, za mało trybów prędkości przednich wycieraczek, guma trze po duchej szybie lub nienadąża przy gwałtownych opada h lub podczas wyprzedzania tirów, brak automatycznego blokowania drzwi powyżej określonej prędkości drzw trzeba blokować ręcznie, brak elektronicznej wersji książki obsługi samochodu, warości ciśnienia opon naklejka na poziomie kolan inne marki poziom zamka lub schowek, osłona przeciwsłoneczna za mała, nie zapewnia zakrycia wschodzącego słońca w lewym górnym narożniku, na pokrętłach światło wycieraczki brak informacji w jakiej pozycji są ustawione, nie wiadomo czy masz światła tylne włączone, nadmuch wentylacji panel środkowy zamały zakres kierowania kierunkiem wiatru wali po dłoni trzymającej kierownicę, wentylacja nieprecyzyjna regulacja temperatury, brak blokady klapki wlewu paliwa zintegrowanego z zamykaniem wszystkich zamków, korek wlewu są rozwiązania bez pokrętła, za późne ostrzeżenie o braku paliwa 70 km jak na autostradę nieżyciowe, brak możliwości uruchomienia radia lub zamykania szyb na wyłączonym silniku, podczas rozmowy telefonicznej po zaparkowaniu wyłączenie silnika powoduje wyłączenie radia i rozmowy inne samochody dopiero po otwarciu drzwi lub 30 minut
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za mały zakres regulacji kratek podmuch wali po dłoni trzymającej kierownicę uciążliwe w długich trasach, trudna do ustawieni temperatura jest za ciepło lub za zimno trzeba ręcznie korygować temperatura do ustawienia tylko 16 stopni poniżej brak zakresu i bardzo głośna praca, wygodne fotele
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 2 osób, tylne siedzenia okazjonalnie, fajny bagażnik wchodzą dwie duże walizki, przydatne dwa poziomy podłogi, duży osobny schowek na trójkąt, podnośnik, gaśnicę itp
4,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszony silnik, powyżej 100km słychać szum wiatru
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże zużycie paliwa
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie można oczekiwać poziom ergonomi minimum fiat, spalanie za wysokie, multimedia brak świeżych rozwiązań
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odprysk lakieru na malowanej nakładze drzwi, stukot w dźwiach puściła śrubka mocowania, sprawnie usunęte przez serwis na gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Juke I SUV Facelifting