Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Juke II

Jacek, 3 lata temu
Silnik 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Juke II 1.0 DIG-T 117KM 86kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Auto jak na swój segment duże i przestronne (środek), na zewnątrz małe kompaktowe. Rodzina 2+2 bez problemu się pomieści, dużo miejsca na nogi, siedziska długie - wygodne na trasę. Bagażnik 420 litrów - bez problemu wchodzi torba lotnicza i parę walizek (wyjazd rodzinny 2+2). Skrzynia manual plus 3 tryby jazdy SPORT, NORMAL, ECO. Silnik jak na 3 cylindry bardzo żwawy szczególnie w trybie sport prowokuje do szybszej jazdy i agresywnej w moim odczuciu jakby wtedy miał z 140 KM. Jeśli chodzi o silnik do 140 km/h auto się rozpędza dynamicznie (jak na tę moc )poźniej do 160 km/h (6 bieg 4000 obr/min) w miarę, powyżej 160 redukcja do 5 a wtedy 180 km/h - raczej z górki - rozpędzanie trwa wieczność. Wyciszenie OK - do 140 lepiej niż w octavi 3 1.6 TDI. Spalanie bez kasowania licznika 2500 - 7,6 l/100 km. Trasa bez ECO teren górzysty jazda dynamiczna nie mozolna do 110 km/h tak, żeby nie być zawali droga 5,9 l/100km - pomiar powtarzalny. Skoda Octavia 3 1.6 TDI 155 KM spalanie 5,2 l/100 km. Zawieszenie bajka, nie twarde, nie miękkie i co najważniejsze, dla mnie bardzo dobrze tłumi nierówności. W Skodzie słychać, jakby miała luzy w zawieszeniu (strasznie głośne)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 3 cylindry miłe zaskoczenie. Dynamiczny do 140 - później brak mocy. Brakuje 4 cylindra.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo miłe zaskoczenie. Działa perfekcyjnie
4,0
Układ jezdny
W trybie SPORT układ kierowniczy się utwardza. Silnik staje się dynamiczniejszy i bardziej czuły jest na gas.
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Przód - masakra bez czujników z przodu można zahaczyć.
4,0
Ergonomia
Jak na małe auto naprawdę jest dużo miejsca. Nie można narzekać.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatornik - hmm... napisze tak w skodzie mam temp. 21 stopni, w juku mam 19 stopni i mam wrażenie, że jest za gorąco. Nie wiem czy nie spowodowane jest to tym, że auto jest małe plus 4 osoby w aucie i szybciej się nagrzewa. W skodzie działa to inaczej. 21 'C i w aucie jest OK. Wentylacja mniej wydajna ? Nie wiem,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na te wymiary auta na prawdę jest przyzwoicie. Z przodu miejsca na nogi jest tyle samo co w skodzie octavi 3 - juke ma dłuższe siedziska. Tył ok, na pewno nie ma tyle miejsca co w skodzie.
4,0
Wyciszenie
Lepiej niż w DIESLU 1.6 TDI Skoda OCTAVia. do 150 km/h komfortowo. Do DIESLA nie ma porównania.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 DIG-T 117KM 86kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Juke II 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Średni koszt przejechania 100 km
14,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Juke II