Uwazam, iż silnik 1,6 jest najlepszym wyborem dla tego pojazdu. Elastyczność silnika pozwala na szybkie wyprzedzanie, a skuteczne hamulce dają poczucie bezpieczeństwa. Beżowa tapicerka zdecydowanie ożywia wnętrze auta i dodaje mu elegancji. Przesuwana tylna kanapa jest rowiązaniem trafionym i często przeze mnie wykorzystywanym. Fabryczne radio z 6 głośnikami sterowane z kierownicy zapewnia dobrą jakość dźwięku. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu tego auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Szybko wkręca się na obroty, wyjątkowo elastyczny, ciągnie już od 2000 obrotów, dźwięk przyjemny.
4,0
Skrzynia biegów
Krótko zestopniowana, wymaga przyzwyczajenia. Biegi wchodzą bez kłopotu.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dość komfortowe, na zakrętach auto lekko się przechyla. Hamulce bardzo skuteczne, układ kierowniczy precyzyjny a wspomaganie proporcjonalne do szybkości.
Komfort
5,0
Widoczność
Dzięki wysokiej pozycji za kierownicą, dużej szybie przedniej, wielkim lusterkom bocznym i znakomitym światłom - najwyższa ocena
4,0
Ergonomia
Do kształtu kierownicy musiałem się przyzwyczaić, przełączniki w zasięgu ręki, pozycja za kierownicą wygodna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja wydajna, ogrzewanie wygląda na mniej skuteczne ale z oceną trzeba poczekać do prawdziwej zimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wzór do naśladowania. Lewy łokieć nie dotyka do drzwi co zdarza się w autach o szerszym wnętrzu, a miejsca z tyłu (przy odpowiednim ustawieniu tylnej kanapy) jak w samochodach klasy D.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze, jednak nie tak jak w klasie D.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie zużycie 6,5 l (jazda raczej poza miastem), w lecie na trasie ok. 600 km - 5,7 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest bogato wyposażone a cena w porównaniu z konkurencją - atrakcyjna.