Samochód pełen zalet, w sumie dość niezawodny (jeżdżę bardzo dużo), wersja 90 KM, czyli dla spokojnych, ale turbo zawsze robi swoje, wygodny, dobrze wyglądający, pojemny (liftback), wszystkomający;-) - któż nie lubi swojej P11? I tylko jedna wada: słaba manewrowość - przeciętna widoczność i bardzo duży promień skrętu. Zdecydowanie fura nie do miasta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na piątym biegu pomykam 50... i za chwilkę mam 150... rewelacja.
3,0
Skrzynia biegów
Za krótka dwójka.
5,0
Układ jezdny
Minimalne przechyły na zakrętach można wybaczyć.
Komfort
3,0
Widoczność
Dość szerokie słupki, no i gdy ktoś ma z tyłu fabryczny spojler...
5,0
Ergonomia
Żadnych wyjątków. Wszystko jak trzeba.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W sumie niezłe, acz Golf II chyba ma lepsze...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tyle, ile trzeba dla wygody.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie w turbodieslu?
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę oszczędnie, więc na klimie 6,4, jesienią bez świateł 5,9 l/100 km. Ale naprawy tanie nie są.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kosztował grosze (6 lat w Polsce, więc żaden tam świeżo sprowadzony). Prędko nie sprzedam :-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dobrze - jak na 10 lat eksploatacji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli pompa wspomagania to poważna usterka, to niestety...