Gdyby nie spalanie którte jest okropnie duże i małe osiągi to reszta OK. Samochód mułowaty, ale wygodny i przestronny
NIGDY NIE KUPUJ PRIMERY Z SILNIKIEM 1600 CM MUSISZ KUPIĆ CONAJMNIEJ 1800
Wrażenia
3,0
Silnik
mało elastyczny nie nadaje się do szaleństw,
3,0
Skrzynia biegów
w zestawie z silnikiem 1.6 trzeba się nieźle na wywijać drążkiem żeby nie zostać w tyle za innymi, troche kiepskie osiągi
3,0
Układ jezdny
stuki w zawieszeniu, duży promień skrętu,
Komfort
4,0
Widoczność
w przód ok, do tyłu kiepsko za duży ma zadek ten samochód, lepiej żeby żony nie jeździły
4,0
Ergonomia
jest ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobre dla siedzących z przodu , żeby z tyłu bylo zimno w lato to z przodu musi być mróz
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca
2,0
Wyciszenie
"szumi dokoła las" masz 120 i wszystko szumi, a silnik też daje o sobie znać
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11,5 l miasto, 8,5-9,5 trasa z magnetyzerem, KATASTROFA FINANSOWA
3,0
Stosunek jakość/cena
za tanie pieniądze takie wyposażenie gdzieś musi być pies pogżebany, a jest i to w silniku który JEST ZA MAŁY NA TEN CIĘŻAR SAMOCHODU
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
spadła lampka oświetlenia kabiny zerwa się zaczep, na gwarancji wymieniono w MOTORONDO, piloty alarmu się ZEPSUŁY też wymienili za darmochę, centralka alarmu padał też wymienili dobry serwis