Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai I Crossover +2 Facelifting

Brzoza, 10 lat temu
Silnik 2.0 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 74 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Nissan Qashqai I Crossover +2 Facelifting  2.0 140KM 103kW od 2009 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Doskonała skrzynia biegów - bardzo, ale to bardzo lekko chodząca i precyzyjna. Rewelacja.
4,0
Całokształt
Dobry, solidny samochód z dwoma minusami: spalanie i zbyt słaby jak dla mnie silnik.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny, dobrze wyważony silnik. Przy wciśniętym pedale gazu dość sensownie się zbiera - jak na gabaryty samochodu. Jednak jest niedosyt - szkoda, że nie ma w sprzedaży silników tak z 40km silniejszych.
5,0
Skrzynia biegów
Świetna skrzynia (przynajmniej w moim modelu). Leciutko, precyzyjnie, doskonale. Chyba najlepsza ze skrzyń z jakich korzystałem.
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny, doskonale zachowujący się zarówno na równej drodze, jak i na sporych nierównościach. Mocna piątka.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobrze zaprojektowany kokpit. Moja żona czuje się w nim pewnie i wszystko widzi - a to najlepsza z rekomendacji :)
5,0
Ergonomia
Bardzo, bardzo dobrze. Panele jasne, zrozumiałe, bez natłoku przycisków i funkcji. Mam wersję z dotykowym ekranem i sterowanie nawigacją, radiem, CD etc. świetnie rozwiązane. Malutki minus za gałkę zmiany napędu (4x4) - jest w takim miejscu, że przypadkowo, kładąc torbę na siedzeniu pasażera można ją przekręcić. Reszta bez zastrzeżeń.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo przeciętna. Klimatyzacja i wentylacja z przodu się nawet sprawdza, ale na tylnych fotelach jest po prostu słabo. Chyba najsłabsza część wyposażenia. Automatyka klimatyzacji też pozostawia wiele do życzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo, na prawdę dużo miejsca (szczególnie, że mam wersję +2, ale z pięcioma fotelami). Po prostu świetnie.
4,0
Wyciszenie
Czwórka oczywiście w aspekcie ceny i półki cenowej samochodu. Część świetnie spasowane, nic nie trzeszczy, wszystko ładnie działa. Jednak wyciszenie samego samochodu - przy wyższych prędkościach zaczyna kuleć. Jednak gdzie w tym kraju można na prawdę szybko pojeździć ?
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj słabo. Na prawdę słabo. Ja notuję w mieście spore zużycie. Zbyt duże jak na nowy samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Samochód wygląda na prawdę nieźle, sprawdza się wyśmienicie. Wszystkie dodatkowe gadżety, elektronika etc. jest na prawdę niezła, a cena dość umiarkowana.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po trzech latach na prawdę nieźle. Kilka drobiazgów trzeba było wymienić (gałka skrzynki biegów, sterowanie szybami - coś się przycinało), ale wszystko na gwarancji zamieniono na nowe. Reszta działa i wygląda na prawdę nieźle. Nic się nie psuje (odpukać).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza wymianą pompy paliwa w drugim miesiącu użytkowania - to nic, absolutnie nic się nie dzieje, nie psuje i jest ok. Pompa paliwa była wymieniona na wezwanie serwisu - w serii, którą kupiłem poleciało ileś pomp i mi zapobiegawczo wymienili.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai I Crossover +2 Facelifting 2.0 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Qashqai I Crossover +2 Facelifting