Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nissan Qashqai – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 85 690 PLN

Oceny Nissan Qashqai

Liczba ocen: 401
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Brak poważnych usterek

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

3,5
~Filip
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Przesiadłem się z QQ pierwszej generacji przed liftingiem. Budżet pozwalał mi na zakup, albo używki na wypasie sprzed liftingu, albo skromniej po liftingu. Zrażony niską jakością zawieszenia modelu przed liftingiem wybrałem QQ II generacji po liftingu mając przekonanie, że wszystkie niedoróbki zostaną naprawione. Niestety tutaj się zawiodłem, wymieniając w półrocznym samochodzie na gwarancji akumulator (marka to lider w dziedzinie elektryfikacji). W każdym razie wydaje mi się, że między QQ I a II jest taka różnica jak między kolejnymi generacjami RAV4. Każda jest bardziej miejska, elegancka i z większym znakiem zapytania - po co to właściwie jest?
4,9
~k6ainolop
Crossover Facelifting 1.6 dCi 130KM 96kW
Nissan Qashqai II
Auto jak za tą cenę jest bardzo dobre. Jeździłem po wielu salonach i wsiadałem do wielu samochodów (Skoda Karoq, Skoda Superb, VW Passat, Toyota RAV4, Avensis i corolla) jednak Qashqai wypadał najlepiej w stosunku jakość do ceny. Za 108 tyś kupiłem auto w wersji Tekna z licznym wyposażeniem oraz z automatyczną skrzynią biegów tzw. xtronic w innych zwana CVT. Wersja wyposażeniowa Tekna+ jest bogatsza o tapicerkę w pełnej skórze oraz czarną podsufitkę co mi nie odpowiadało. Jakość wnętrza bardzo dobra. Przypomina mi trochę samochody Japońskie z początku XXI wieku gdzie wszystkie plastiki sprawiają wrażenie miękkich i dopasowanych do człowieka. Wnętrze nie jest nowoczesne od strony design natomiast jest bardzo praktyczne.
4,6
~Przemek
Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
Autko godne polecenia, wersji tekna plus niczego nie brakuje. Nie potwierdzam skrzypienia w środku czy złego złożenie- może to kwestia wersji w mojej wszystko starannie złożone. Kamera 360 st bardzo przydatna podczas parkowania, szklany dach raczej bajer i przyjemność dla podróżujących z tyłu (mnie osobiście jako kierowce rozprasza więc nie używam). Systemów parkowania na autopilotach nie używam, nieprzydatne w sumie przy kamerze 360 st. Co do wrażeń z jazdy - pozytywne. Jeżdżę około 5 tyś miesięcznie w trasach i zero bólu pleców czy nadmiernego zmęczenia (chociaż za kółkiem czasem 8-10 godzin). Na autostradach ładnie śmiga, raczej trzymam się lewego pasa :) i nie ma z tym problemu. Co do przestrzeni w środku - jeżdżę sam lub z pasażerem na przednim siedzeniu, jest ok, dla 5 osobowej rodziny pewnie będzie ciasno. Spalanie - średnie 8,5 l/100 km - ale prędkości raczej sporo powyżej przeciętnej. Przy przepisowej jeździe 90 km/h.... udało mi się zejść do poziomu 5-6 litrów na 100... ale tylko z ciekawości, niestety nie mam czasu na taką jazdę. Generalnie autko polecam, nie jest to klasa premium, ale za tą cenę warto.

Raporty spalania Nissan Qashqai

Liczba raportów: 521
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai
5,6 – 12,5
l/100 km
3,8 – 9,8
l/100 km
7,5 – 13,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Crossover Facelifting 1.2 DiG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Po 2 miesiacach użytkowania stwierdzam, że sinik 1.2 nie należy do żwawych, do miasta w sam raz, na trasy za słaby. Rano jadac do pracy, do centrum Gdyni z ościennej wioski bez korków, razem około 25km średnie spalanie wynosi ok 6,5 l/100km. W drodze powrotnej po południu w niesamowitych korkach, średia wynosi 9,6 litra. Najniższe spalanie tą trasą w niedzielę (pusta droga) prędkość do 90 km/h, jadąc sposobem na tzw. emeryta spalanie wyniosło 5,7 litra. Średnia z koputera za 3000 km 7,7 l/100km. Auto niesamowicie wygodne, jednak z tym silnikiem zdecydowanie dla osób ceniących spokona jazde.
6,7
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 140KM 103kW
Nissan Qashqai II
Trasa Warszawa - Ruzomberok ( Słowacja ), 4 osoby plus bagaz na full, 7,0 L / 100km. Predkosci ok 90 - 110 km/h na calej trasie. Droga powrotna predkosci 100 - 130 km/h, spalanie 6,7 L/100km, przy jezdzie spokojniejszej trasa Katowice - Warszawa przy predkosci 90 - 110 km spalanie 6.1 L / 100km.
7,5
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
Typowy silniczek downsingowy. Czyli skrajnie czuły na styl jazdy. Jeżdżąc dynamicznie pali powyżej 10l ale przy spokojnej trasie spalanie poniżej 5l nie jest trudne do uzyskania. Silnik silnik słabiutki nie pasujący do tak dużego auta.

Usterki Nissan Qashqai

Liczba wpisów: 25
Korek zbiornika płynu spryskiwacza
  • Nissan Qashqai I Crossover 1.6 115KM 85kW 2007-2011
  • inne
Występowanie usterki:
Drobiazg, ale po 10 miesiącach mnie "dopało". Jestem mądrzejszy "po szkodzie". Wy możecie być "przed szkodą". Korek, jest zatrzaskowy. Chwila nieuwagi i wypadł mi z ręki, wpadł na półkę pod silnikiem i nie da się go wyciągnąć. To niby tylko kawałek plastiku, ale można go kupić tylko w serwisie i kosztuje 22pln. Może niewiele? Ale jak za taki drobiazg, to stanowczo zbyt wiele. Kupiłem. Przewierciłem małą dziurkę w wypustce na palec. Przeciągnąłem szpagat i zawiązałem. Drugi raz już nie ucieknie pod silnik.
2 komentarze
Słabe spasowanie plastików w tylnej części okalających tylne szybki.
  • Nissan Qashqai I
  • wnętrze
Plastiki okalające tylne szybki zarówno prawa jak i lewa strona są żle spasowane a mianowicie: - od zewnątrz szybki są klejone do karoserii ( pozostałości kleju nie zostały usunięte ) - od wewnątrz nachodzący plastik nie zakrywa resztek karoserii, wręcz przeciwnie od wewnątrz patrząc na tylną małą szybkę widzimy plastik, delikatną podłużną część wycięcia karoserii dla tej szybki która powinna po prawidłowym spasowaniu zakryć metalowe części a plastik powinien delikatnie przylegać do szybki tworząc całość Zastanawiam się jednak nad usunięciem tej dolegliwości. Czy można to w jakiś delikatny sposób naprawić samodzielnie , czy z tym problemem udać się do ASO Nissan? A może, ktoś ma zdjęcia tych plastików a konkretniej mówiąc ich tylną twarz i w jakich miejscach są mocowania zatrzasków.
Stuki w tylnym zawieszeniu.
  • Nissan Qashqai I
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Jeżdżę VW Sharanem. Zona kupiła Nissan Qashqai 1,6.Czasami jeżdżę tym samochodem, i nie mogę przyzwyczaić się do stuków w tylnym zawieszeniu. Stuki jakie dochodzą są niepokojące i podobne do zużytych amortyzatorów lub zniszczonych tuleii trzymających je. Nie mogę przyzwyczaić się do wspomagania układu kierowniczego,dziwnie działa, trzeba mieć dużo siły by zmusić samochód do zmiany kierunku, a po skręcie kierownicy, nie odbija do środka. Samochód jedzie tak jakby miał źle ustawioną zbieźność kół, a konkretnie rozbieżnie wyregulowane zawieszenie. Brakuje 6-tego biegu- wysokie obroty silnika i duża głośność w zakresie wyższych prędkości. B. słaba widoczność przy cofaniu do tyłu. Przy pierwszym tankowaniu po wyjechaniu z salonu, uzupełniałem płyn w spryskiwaczach, no i zgubiłem zaślepkę od zbiornika. Ponieważ odskoczyła, a nie nie jest w żaden sposób przymocowana do rurki wpadła pod silnik. Musiałem jechać do serwisu i wyciagnąć ją.
1 komentarz
Nissan Qashqai