Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nissan Qashqai – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 85 530 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nissan Qashqai - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!

Oceny Nissan Qashqai

Liczba ocen: 454
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~pawrob
Crossover Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
Nissan Qashqai I
Samochodem przejechałem 40000km. Samochód poprawny, wystarczający dla mniej wymagających. Świetnie wygląda szczególnie w wersji TEKNA, fajne wyposażenie dodatkowe z bajerami typu dach panoramiczny, elektrycznie składane lusterka itd. Niewątpliwą zaletą jest dołączany napęd na cztery koła, który dobrze sobie radzi na szutrze lub śniegu. Silnik 2.0dci 150km bardzo dynamiczny, ku mojemu zdziwieniu zupełnie bezawaryjny. Spalanie na poziomie 7l./100km w jeździe mieszanej. Na minus i to spory minus: wykończenie wnętrza. Szkoda, że nie poprawiono materiałów i spasowania nawet kosztem wyższej ceny - nie da się słuchać trzeszczeń na nierównej drodze, plastiki w części środkowej odrażają jakością, kierownica syntetyczna. Kolejny minus - zawieszenie. Wprawdzie problemów żadnych nie miałem, ale odgłosy z tylnego zawieszenia podczas jazdy na nierównej drodze czasem potrafią przerazić :) Szczerze polecam osobom szukającym tańszej alternatywy crossoverów, większej przestrzeni w środku, fajnych bajerów w wyposażeniu i nie mających wielkich wymagań co do jakości wykonania oraz niebędących estetami.
2,8
~Kristov
Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Nissan Qashqai II
To nie jest samochód, to jest zabawka. Jest tandetny, plastikowy i non stop się coś psuje. Choć same pierdoly, to jednak. Jeśli ktoś jest przyzwyczajony do niemieckiej jakości to będzie bardzo rozczarowany. Po 1,5 roku wymieniony na gwarancji akumulator, bo auto nie odpaliło pod sklepem po zakupach. Start/stop oczywiście normalnie działa chociaż system powinien wykryć spadek napięcia. Wymienione coś co się zwie przelotka kierownicy - chociaż dziwny świst podczas kręcenia kierownicą pozostał. Wymieniony moduł elektronicznego hamulca postojowego. Chociaż nadal nierówno trzyma - teraz wyszło na stacji kontroli. Wymieniony stelaż fotela kierowcy bo stukał niemiłosiernie. Wymienione gąbki fotela kierowcy bo się zgniotły po 30kkm. Naprawiana dwa razy uszczelka pokrywy rozrządu. Wymieniona klamka bo nie działa bezkluczykowe otwieranie i uruchamianie. Problem nierozwiązany, wymieniam baterie jak szalony, ale bez skutku. System obsługi jest nieintuicyjny i niefunkcjonalny. Tempomat trzeba włączać po każdym uruchomieniu. Pomijam absurd, że jest po prawej stronie kierownicy, pewnie nie chciało się przekładać z wersji lewostronnej. Tak jak nie chciało się tłumaczyć komputera pokładowego na język polski. W XXI w. Sic! Nawigacja to jakiś żart, brakuje 20% ulic I numerów, a niektóre ulice są podwójnie. Jeśli źle wybierzesz zaczynasz wpisywać wszystko od nowa. Przycisk przod/tył na kierownicy zmienia częstotliwości stacji zamiast zmienić stacje z pamięci. Blokując przyciskiem otwieranie szyb z tyłu, kierowca też ich nie może otworzyć. Serio. O automatycznym otwieraniu tylko szyby kierowcy to wiadomo, tak samo brak podświetlenia tych przycisków. Podgrzewanie lusterek to żart - nie są w stanie usunąć wody podczas lekkiego deszczu, są letnie. Serwis nie widzi problemu, tak ma być. Wpinasz hak , czujniki cofania wariują. W skodzie system wie, że jest hak albo przyczepa. W dwuletnim wtedy aucie piasty kół są całe pordzewiałe, elementy tylnych hamulców również, rdza wychodzi też na drzwiach pod uszczelkami i w miejscu wkręcania haka do holowania. Skrzynia biegów haczy potwornie, droga drążka między przełożeniami bardzo długa, płynna zmiana odpada. Teraz zaczął ostro skrzypiec zawias drzwi. Od nowości skrzypi coś w okolicach rolety szklanego dachu. I milion innych dźwięków. Kompletny brak sztywności nadwozia - gdy jedno z kół stoi np. na wysokim krawężniku jest problem z zamknięciem klapy bagażnika. Jakość tworzyw wewnątrz to jakiś dramat - na kostce brukowej mam wrażenie, że wszystkie plastiki odpadną. Ważna uwaga: odkurzenie miękką szczotką licznika potrafi zostawić spore rysy. Chyba koszulki na dokumenty są solidniejsze. W mojej sluzbowej Octavii mi się to jeszcze nie udało a odkurzam byle czym. Podsumowując, taki gadżet, nie samochód.
4,7
~Jahu
Crossover 1.6 dCi 130KM 96kW
Nissan Qashqai II
Witam. Chciałbym podzielić się swoją opinią. Pomimo że to tylko nissan jak niektórzy twierdzą jest to bardzo fajne i wygodne auto. Jazda nim jest przyjemna i nie męczy. Dość szybkie i zwinne a przy tym ciche i ekonomiczne. Mały promień zawracania. Dobrze się prowadzi nawet przy 170km/h ale wtedy w środku jest dużo głośniej. Do 140km/h jest cicho. Posiadam wersję TEKNA z dość bogatym wyposażeniem, skórzana tapicerka, podgrzewane fotele, przednie szyby, klima dwustrefowa, pełna elektryka, tempomat, kamery 360, panoramiczny dach, alufelgi 19", przyciemniane szyby, dotykowy ekran i wiele innych rzeczy. W środku jest naprawdę przyjemny i ładny no może poza kierownicą (od 2018 kierownica jest ładniejsza). Nic nie trzeszczy i nie piszczy. Dość dobrze spasowany. Ergonomia jest ok, wszystko pod ręką i w zasięgu. Nagłośnienie dobre. Co do samego auta - Zakupiłem to auto w 2018 jako niecałe 3 letnie z przebiegiem ok. 69 tyś km. Od tamtej pory do dziś przejechałem ponad 40 tyś km. Przez ten czas auto nigdy mnie nie zawiodło i nie wymagało napraw. Wymiałem tylko klocki, tarcze hamulcowe, opony i świece. Olej i filtry wymieniam co 12 tyś km. mimo że producent podaje co 30 tyś km. No i myślę że ważna rzecz to paliwo które ma jednak wpływ na pracę silnika i spalanie bo mieszkam i pracuję w Irlandii. Dodatkowo nie używam systemu start/stop, i nie jeżdżę na krótkich odcinkach (na krótkie odcinki używam auta żony w benzynie). Robię głównie autostrady 85-90% (dojazd do pracy) więc zawieszenie nie jest wytłuczone co może przekłada się na przyjemność z jazdy. Do wad zaliczyłbym tę kierownicę, trochę mały bagażnik no i wejście USB w schowku w podłokietniku. Czasami niepotrzebnie zaświeci się światełko od wykrywania pola martwego. Auto dla pary bez dzieci lub rodziny 2+1. Ogólnie polecam bo to naprawdę fajne auto i dobry stosunek ceny do jakości.

Raporty spalania Nissan Qashqai

Liczba raportów: 604
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai
6,9 – 9,1
l/100 km
4,9 – 8,4
l/100 km
8,0 – 11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Nissan Qashqai II
Na trasie 10 litrow to norma ciężko zejść mniej, wiadomo opory powietrza i benzyna. Nie ma znaczenia już większego czy jedziemy autostradą 120 km/h czy 170....tutaj po prostu robią swoje obroty silnika głównie. Zapewne jazda z prędkością 90 km/h dała by wynik w okolicach 8,5 litra. Miasto fakt stolica korki to wynik w granicach 9,7 -10 l/100 km, mniej niż na trasie.... co było dla mnie zaskoczeniem. nie mam pojęcia jak trzeba się nagimnastykować aby palił 7 ... szacun dla takich kierowcow za cierpliwość i opanowanie :-)
7,4
Crossover 1.6 117KM 86kW
Nissan Qashqai I
Auto wołowate trochę, po mieście spokojna jazda bez hamowań specjalnych jak większość kierowców i jeździe 60-75/h spalanie wychodzi 7,4-7,8l w zależności od korków i świateł. Normalna jazda na trasie 6-6.5l/100, nie przekraczając często 110-120/h. Bardzo spokojna jazda na trasie to spalanie najniższe osiągnięte na trasie Lublin - Kraków i z powrotem wyszło 5,2l/100, ale to już trzeba umieć się wyjątkowo obchodzić z gazem i jazda 65-90/h.
6,5
Crossover Facelifting 1.3 DIG-T 160KM 117kW
Nissan Qashqai II
Auto bardzo oszczędne. Trasa/miasto średnia 7,1 autostrada przy 120 6,5 Oszczędna jazda 90 km/h 5,5 Średnie spalanie przy oszczędnej jeździe normalnej nie jak złów podobne do wskazań producenta lub trochę niższe Jak ktoś pisze 8-10 litrów to u mnie na bardzo dynamicznej jeździe tyle mie wychodzi Maksymalnie 7,8

Usterki Nissan Qashqai

Liczba wpisów: 33
stukające fotele i nie tylko
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Po około 6 miesiącach od dokonania zakupu samochodu w salonie zaczęły stukać najpierw fotel kierowcy, a następnie fotel pasażera. Stukanie to nasilało się po ostrych zakrętach oraz po wjechaniu na próg zwalniający lub w dołki w jezdni. Problem ten zgłaszałem aż 6 razy w serwisie. Podobno wymieniono stelaż w fotelu kierowcy, natomiast fotel pasażera nie ruszono. Stukanie w dalszym ciągu trwa! Samochód jest na gwarancji. Do chwili obecnej nie mogę wyegzekwować naprawienia stukających metalicznie foteli.
3 komentarze
Czerwona kontrolka silnika
  • Nissan Qashqai I Crossover 1.5 dCi 106KM 78kW 2007-2011
  • silnik
  • 184 tys. km
Witam. W moim nissanie czasami zapala się czerwona kontrolka silnika. Czasami przy prędkości 100km/h się zapali i po 5 -10 sekundach gaśnie. Silnik w tym czasie nie traci mocy i pracuje normalnie. Byłem w serwisie Nissana w Poznaniu na diagnostyce i okazało się że winny jest czujnik temperatury spalin (pierwszy). Został wymieniony a problem pozostał. W drodze powrotnej zapalił się 5 razy potem przez tydzień wcale się nie zapalił. Najlepsze jest to że teraz w komputerze po zmianie czujnika nie ma błędu a zapala się czasami.
Oczekuje na rozwiązanie
Uszkodzenie silnika
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2017
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Dzień dobry. Posiadamy w firmie 3 Nissany QQ. W 2 na 3 pojazdy do wymiany były silniki. Jeden szczęśliwie na gwarancji, drugi niestety tuż po. Dodatkowo - nasz pierwszy egzemplarz przez 1 rok użytkowania ciągle jeździł z błędami, żaden serwis nie potrafił rozwiązać problemu - finalnie okazało się, że winne jest oprogramowanie. - ten sam pierwszy egzemplarz pił olej niemiłosiernie, dodam, że pojazdy nie wyświetlają informacji o niskim stanie oleju, - przy 130tys. km skrzyni biegów trafiła do naprawy - koszt 10tys. zł brutto. Unikajcie.
7 komentarzy
Nissan Qashqai