Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nissan Qashqai – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 136 500 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Nissan Qashqai

Liczba ocen: 546
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Samel80
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Choć początkowo byłem nastawiony sceptycznie do tego auta (wybrała je żona) to muszę przyznać, że zyskuje przy bliższym poznaniu. Wsiadam do niego z przyjemnością za każdym razem. Auto przyjemne, naprawdę solidnie wykonane, może nie tak dobrze jak Mazda CX30, ale nadrabia to wielkością miejsca w środku, gdyż Mazda okazała się dla nas troszkę za mała. Jeśli ktoś może pozwolić sobie na wersję Tekna+ to podejrzewam, że jakość będzie porównywalna. My mamy Connecta i jak dla mnie to posiada wszystko to, czego potrzebujemy, oczekujemy od auta. Dużym plusem są fizyczne przyciski, do obsługi klimatyzacji, nagłośnienia i innych funkcji. Po roku użytkowania znalazłem 2 minusy, bo do reszty nie mogę się przyczepić. Denerwuje mnie umieszczenie przycisku systemu START/STOP. Miejsce nie jest intuicyjne i często zapominam o nim oraz podstawowy system nagłośnienia. Jeżeli możecie sobie pozwolić to bierzcie system BOSE, bo ten podstawowy to porażka. My zainwestowaliśmy i poprawiliśmy nagłośnienie w niezależnej firmie, włącznie z wyciszeniem drzwi i teraz gra super!
4,9
~bor
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Auto wykonane bardzo solidnie i widać tutaj dużą jakość. Auto zajmuje pierwsze pozycje w rankingach bezpieczeństwa uzyskując 5/5 gwiazdek w testach NCAP. Można się czuć bezpiecznie, a dodatkowe systemy monitorują naszą jazdę (np. awaryjne hamowanie, wykrywanie pieszych (rowerzystów), tempomat aktywny, utrzymanie pasa ruchu, wykrywanie znaków drogowych, wykrywanie martwego pola przy wyprzedzaniu). Silnik pracuje równo, jednostka 1.3 z 140KM jest wystarczająca. Silnik ma 4 cylindry i rozrząd na łańcuchu, cieszy się dużą popularnością wśród Renault/Mercedesach. Spalanie na trasie 5 litrów. Średnie spalanie mam na poziomie 7 litrów (jazda mieszana). Bagażnik jest niepozorny, ale naprawdę jest pojemny. Dużo zmieści. Duży plus jest wysoka rozdzielczość na ekranie, co ułatwia parkowanie przód i tył. Kamera 360 przydaje się przy parkowaniu np. na sklepowych parkingach, super widać linie i nasze położenie, a czujniki wykrywają ruchome obiekty i alarmują.
3,9
~Zbigniew
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Mam jako auto zastępcze i sorry ale nie jest to auto które bym zakupił Auto wygląda ładnie ale to wszystko . Fakt jest ciche i podjazd na krawężniki jest pestką . Asystent parkowania OK ale czujniki zimą to porażka , odrobina śniegu i usterka . Spalanie w mieście zimą to porażka niby eco ale nic z eco nie jest od 12-20l /100. Asysten pasa jezdni to porażka przy zaśnieżonym pasie może może odczytać pasy śniegu jako pasy jezdni , i może wbić was w bariery , bądź wyrzucić z jezdni dziś to przeżyłem , Jeżeli ktoś nie wie jak z tym walczyć wypadek murowany . Wyłączyłem asystenta ale i tak dalej działał , przycisk nie wystarczył trzeba wejść w ustawienia , dla kogoś kto nie ma doświadczenia może być problemem . Aktualizacja programu to następny problem , kiedy pobiera dane nie działa audio . Ale co tu mówić o audio kiedy inne auta w wersji podsawowej mają lepsze nagłośnienie . Lampy komponuję się ładnie i to wszystko nie próbujcie wchodzić w tryb auto świateł drogowych , chyba że jest dobra pogoda , ale jeżeli spadnie śnieg lub deszcz to niestety chmura pyłu wodnego jest odczytywana jako mgła i włączją się światła drogowe, oślepiając innych . Kiedy odbierałem to auto jako zastępcze byłem zachwycony , dziś jestem zdegustowany . Mam swój samochód 12 letni który tę nowość bije na głowę , Oczywiście wybór należy do was ale zanim zakupucie to auto zróbcie jazdę testową nie przez 1 dzień ale tydzień i to w ekstremalnych warunakach. W warunkach ekstremalnych to auto testu nie zdało .

Raporty spalania Nissan Qashqai

Liczba raportów: 753
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai
6,3 – 9,1
l/100 km
4,9 – 8,7
l/100 km
8,0 – 11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Nissan Qashqai III
e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW
Po przejechaniu 10000 km średnie spalanie 5.8 l/100 km Na autostradzie w drodze do Chorwacji 130 km/godz średnie 6.4 l/100 km Z Węgier jazda poza autostradą na dystansie 700 km spalanie 5.2 l To najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem Jak trzeba to jestem gotów wyprzedzić każdego gówniarza w audi czy BMW Oczywiście jazda na zderzak i ostra jazda powoduje duże zużycie paliwa w granicach 8-9 l/100 Wcześniej miałem qashqaja 1.5 diesel Jak zostawiałem w salonie w ramach rozliczenia za nowy to średnie spalanie miałem 5.0 l100km E pover to jednak inna bajka Tu aż się chce kogoś wyprzedzić i udowodnić sobie i innym że to naprawdę fajne autko Nawet mój dorosły już syn chwali ten samochód czego nie mógł z siebie wydusić wcześniej Polecam każdemu Ja jestem zakochany w tym aucie
6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
6,6
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Średnia z 7500 tys. km to 8,4 l. 50% miasto na krótkich trasach (ok. 4 km tam i z powrotem do pracy, 50% trasy. Na drodze krajowej udało się osiągnąć 5,0. Przeważnie w trasie 6,5-7,0. Bardzo dynamiczne i fajne autko.

Usterki Nissan Qashqai

Liczba wpisów: 56
Wysoki pobór oleju
  • Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 2.0 140KM 103kW 2009-2013
  • silnik
  • 206 tys. km
Cześć, problem jest następujący - auto "bierze" olej. Samochód mam 2 miesiące i miałem jedną dłuższą trasę (ok. 900km), musiałem łącznie dolać aż 1,5l oleju 5W40 (ponieważ taki był wlewany wg ksiazki serwisowej). Co może być tego przyczyną? Dodam tylko, że silnik chodzi bardzo cicho i równiutko, czy to zimny czy rozgrzany. Czytałem na jakimś forum, że wlasciwy olej do tego silnika (2.0 benzynka) to 5W30 pełen syntetyk - doradził mi to także serwisant z serwisu Nissana. Powiedział także, że to może rozwiązać problem bo ze wzgledu na stosowanie bardziej lepkiego oleju mogły zapiec sie pierscienie. Jak miał ktos podobny problem to prosze o rady lub informacje, dzieki.
Oczekuje na rozwiązanie
Kilka usterek które dyskfalifikują tak cenioną markę Nissan
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • silnik
  • 67 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
1.Wymiana sprzęgła przy przebiegu ok. 50000 km 2.Szarpiący silnik podczas przyśpieszania 3.Obroty tak wolno schodzą że nie da sie tym szrotem jeździć 4.przydławianie silnika podczas jazdy w korku oraz nieoczekiwane wzrosty obrotów podczas wysprzęglenia 5.w zyciu nie jezdziłem gorszym szrotem a miałem wiele samochodów 6.straciłem zaufanie do marki Nissan ktora ceniłem do zakupu tego badziewia 7.to byl ostatni samochod tej marki jaki kupiłem 8.jak sie nie poprawią to niech pakują manatki i sie biorą z Europejskiego rynku
1 komentarz
Sprzęgło spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km
  • Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014
  • układ napędowy
  • 33 tys. km
spalone 4 raz w 4 lata / 33tys. km 2016.05 samochód kupiony przez moją mamę nowy w salonie Mazur/Wałbrzych 2016.09 - 1500km - sprzęgło spalone pierwszy raz. Ślizga się, zużyte kompletnie. Powiedzieli "mama nie umie prawidłowo sprzęgła używać" (taa, po 40 latach jeżdżenia samochodami z ręczną skrzynią biegów). Ale "dla złagodzenia sytuacji" naprawili dzieląc koszty 50/50. 2017.05 - 5500km. Sprzęgło spalone drugi raz. Konieczna wymiana sprzęgła, wysprzęglik i koło masowe. Koszt 7500zł. Według Nissana samochód jest OK, sprzęgło to element eksploatacyjny, mama nie umie jeździć. 2018.10 - 21000km. Trzeci raz. Mama wymieniła sprzęgło. 2020.08 - 33000km. Czwarty raz spalone sprzęgło. Ja nawet nie wiem, co mama musiałaby robić, żeby tak palić sprzęgło co 10 tys. km Albo co jest z tym samochodem nie tak, że sprzęgło pada tak często. Czy możliwe jest, żeby tam oś wału korbowego nie pokrywała się z osią przekładni?? Już sam nie wiem jak w ogóle można tak palić sprzęgło przy normalnej jeździe. Czy ma ktoś pomysł? Będę wdzięczny za sugestie.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Nissan Qashqai