Inne
: SERWIS i BOK to jest prawdziwy problem , nie auto
4,0
Całokształt
Witam, opisuję auto po roku używania 28 tyś przejechane. Auto użytkowane przez 5 osobową rodzinę 2 dorosłych i 3 dzieci.
Sporo miejsca w środku, silnik żwawy i mało pali średnio 6.3 .
Autko wygodne i przyjemne w jeździe , przy 140 kmh można rozmawiać .
Ale 2 raz nie kupiłbym Nissana nie ze względu na auto lecz na serwis i biuro obsługi ASTRA.
Podejście do klienta typu , po zakupie się nie znamy. Wentylację naprawiali rok czasu, serwisy w Łodzi to porażka czy to na Brzezińskiej czy Emily Frei.
W Suzuki po każdej wizycie w serwisie był telefon w celu oceny pracy serwisu, w Nissanie tego nie ma i chyba wiem dlaczego bo by dostali same oceny 1/5
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik spoko , ładnie przyspiesza dobra elastyczność, czasami słabo rusza , bo robi to chyba na silniku elektrycznym .
Ten silnik nie lubi dziadkowej jazdy , jak ruszamy to energicznie , spalanie na poziomie 6 L spokojnie w terenach podmiejskich można uzyskać.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą ok, czasami wysprzęglik ciężej odbija i to czuć.
5,0
Układ jezdny
Można zmieniać nastawy kierownicy tryb normal i sport.
To auto nie jest do pokonywania ostro zakrętów , przy oponach 55 profil słychać jak sciąga kapcie.
Zawieszenie komfortowe , pokonuje progi np przy 60 km na godzinę lepiej niż przy 20.
4,0
Karoseria
Są nie dociągnięcia w spasowaniu np listwy drzwi.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ok , wszystko widać żadne słupki nie zasłaniają widoczności oraz kamera z tyłu ładnie zbiera obraz coś około 170 ".
5,0
Ergonomia
Ustawienie fotela kierowcy ok , wszystko na swoim miejscu w zasięgu rąk i podłokietnik drzwi i tunelu pasuje na jazdę.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest masakra , żeby tak spieprzy..
W zimę wentylacja grzeje niemiłosierni nawet jak jest ustawiona 16 C grzeje że w podkoszulce siedzieć można dopiero po 10 minutach jest ok.
W lato sama włącza klimatyzację , a nie jest w trybie auto.
Wentylacja żyje swoim życiem 1 rok czekałem na wymianę 1 modułu kilka wizyt w serwisie , dzwonią żeby przyjechać na wymianę panelu w serwisie , nic nie wymienili bo jednak panel jest już zamontowany dobry.
Po miesiącu dzwonią żeby jednak przyjechać na wymianę panelu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca dla dzieci z tyłu i dla rodziców z przodu .
5,0
Wyciszenie
Przy 140 km/h jest ok , auto ciche.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie spalanie spoko średnio 6 L .
80% tereny podmiejskie 20 miasto%
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tą kwotę nie powala jakością. Wersja Acenta.
Auto wygląda tak jakby było uszykowane pod wersję tekna lub wyższe , spasowanie podstawowej wersji szczególnie listew zewnętrznych średnie .
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwilę coś się dzieje , a to skrzypi fotel.
A to strzelają plastiki w podsufitówce , w kierownicy.
Piszczą hamulce z tyłu
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria wentylacji , serwis i BOK ma cię gdzieś auto jeździ a że jest w środku 25 stopni w zimie i przez pierwsze 10 minut jazdy temperatura nie spada to jest dla nich ok.
Jeździć obserwować a człowiek się w kurtce gotuje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
[l/100km]