Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai III Crossover

leon, 26 dni temu
Silnik 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024 - Oceń swoje auto
3,93
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : SERWIS i BOK to jest prawdziwy problem , nie auto
4,0
Całokształt
Witam, opisuję auto po roku używania 28 tyś przejechane. Auto użytkowane przez 5 osobową rodzinę 2 dorosłych i 3 dzieci. Sporo miejsca w środku, silnik żwawy i mało pali średnio 6.3 . Autko wygodne i przyjemne w jeździe , przy 140 kmh można rozmawiać . Ale 2 raz nie kupiłbym Nissana nie ze względu na auto lecz na serwis i biuro obsługi ASTRA. Podejście do klienta typu , po zakupie się nie znamy. Wentylację naprawiali rok czasu, serwisy w Łodzi to porażka czy to na Brzezińskiej czy Emily Frei. W Suzuki po każdej wizycie w serwisie był telefon w celu oceny pracy serwisu, w Nissanie tego nie ma i chyba wiem dlaczego bo by dostali same oceny 1/5
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik spoko , ładnie przyspiesza dobra elastyczność, czasami słabo rusza , bo robi to chyba na silniku elektrycznym . Ten silnik nie lubi dziadkowej jazdy , jak ruszamy to energicznie , spalanie na poziomie 6 L spokojnie w terenach podmiejskich można uzyskać.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą ok, czasami wysprzęglik ciężej odbija i to czuć.
5,0
Układ jezdny
Można zmieniać nastawy kierownicy tryb normal i sport. To auto nie jest do pokonywania ostro zakrętów , przy oponach 55 profil słychać jak sciąga kapcie. Zawieszenie komfortowe , pokonuje progi np przy 60 km na godzinę lepiej niż przy 20.
4,0
Karoseria
Są nie dociągnięcia w spasowaniu np listwy drzwi.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ok , wszystko widać żadne słupki nie zasłaniają widoczności oraz kamera z tyłu ładnie zbiera obraz coś około 170 ".
5,0
Ergonomia
Ustawienie fotela kierowcy ok , wszystko na swoim miejscu w zasięgu rąk i podłokietnik drzwi i tunelu pasuje na jazdę.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest masakra , żeby tak spieprzy.. W zimę wentylacja grzeje niemiłosierni nawet jak jest ustawiona 16 C grzeje że w podkoszulce siedzieć można dopiero po 10 minutach jest ok. W lato sama włącza klimatyzację , a nie jest w trybie auto. Wentylacja żyje swoim życiem 1 rok czekałem na wymianę 1 modułu kilka wizyt w serwisie , dzwonią żeby przyjechać na wymianę panelu w serwisie , nic nie wymienili bo jednak panel jest już zamontowany dobry. Po miesiącu dzwonią żeby jednak przyjechać na wymianę panelu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca dla dzieci z tyłu i dla rodziców z przodu .
5,0
Wyciszenie
Przy 140 km/h jest ok , auto ciche.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie spalanie spoko średnio 6 L . 80% tereny podmiejskie 20 miasto%
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tą kwotę nie powala jakością. Wersja Acenta. Auto wygląda tak jakby było uszykowane pod wersję tekna lub wyższe , spasowanie podstawowej wersji szczególnie listew zewnętrznych średnie .
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwilę coś się dzieje , a to skrzypi fotel. A to strzelają plastiki w podsufitówce , w kierownicy. Piszczą hamulce z tyłu
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria wentylacji , serwis i BOK ma cię gdzieś auto jeździ a że jest w środku 25 stopni w zimie i przez pierwsze 10 minut jazdy temperatura nie spada to jest dla nich ok. Jeździć obserwować a człowiek się w kurtce gotuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Qashqai III Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów