Szukaj

Informacje o Nissan Qashqai III Crossover

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nissan Qashqai III Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 136 500 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4428 mm
Szerokość 2070 mm
Wysokość 1595 mm
Rozstaw osi 2666 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 479 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria

Wady

- Całokształt - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Samel80
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Choć początkowo byłem nastawiony sceptycznie do tego auta (wybrała je żona) to muszę przyznać, że zyskuje przy bliższym poznaniu. Wsiadam do niego z przyjemnością za każdym razem. Auto przyjemne, naprawdę solidnie wykonane, może nie tak dobrze jak Mazda CX30, ale nadrabia to wielkością miejsca w środku, gdyż Mazda okazała się dla nas troszkę za mała. Jeśli ktoś może pozwolić sobie na wersję Tekna+ to podejrzewam, że jakość będzie porównywalna. My mamy Connecta i jak dla mnie to posiada wszystko to, czego potrzebujemy, oczekujemy od auta. Dużym plusem są fizyczne przyciski, do obsługi klimatyzacji, nagłośnienia i innych funkcji. Po roku użytkowania znalazłem 2 minusy, bo do reszty nie mogę się przyczepić. Denerwuje mnie umieszczenie przycisku systemu START/STOP. Miejsce nie jest intuicyjne i często zapominam o nim oraz podstawowy system nagłośnienia. Jeżeli możecie sobie pozwolić to bierzcie system BOSE, bo ten podstawowy to porażka. My zainwestowaliśmy i poprawiliśmy nagłośnienie w niezależnej firmie, włącznie z wyciszeniem drzwi i teraz gra super!
4,9
~bor
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Auto wykonane bardzo solidnie i widać tutaj dużą jakość. Auto zajmuje pierwsze pozycje w rankingach bezpieczeństwa uzyskując 5/5 gwiazdek w testach NCAP. Można się czuć bezpiecznie, a dodatkowe systemy monitorują naszą jazdę (np. awaryjne hamowanie, wykrywanie pieszych (rowerzystów), tempomat aktywny, utrzymanie pasa ruchu, wykrywanie znaków drogowych, wykrywanie martwego pola przy wyprzedzaniu). Silnik pracuje równo, jednostka 1.3 z 140KM jest wystarczająca. Silnik ma 4 cylindry i rozrząd na łańcuchu, cieszy się dużą popularnością wśród Renault/Mercedesach. Spalanie na trasie 5 litrów. Średnie spalanie mam na poziomie 7 litrów (jazda mieszana). Bagażnik jest niepozorny, ale naprawdę jest pojemny. Dużo zmieści. Duży plus jest wysoka rozdzielczość na ekranie, co ułatwia parkowanie przód i tył. Kamera 360 przydaje się przy parkowaniu np. na sklepowych parkingach, super widać linie i nasze położenie, a czujniki wykrywają ruchome obiekty i alarmują.
3,9
~Zbigniew
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Mam jako auto zastępcze i sorry ale nie jest to auto które bym zakupił Auto wygląda ładnie ale to wszystko . Fakt jest ciche i podjazd na krawężniki jest pestką . Asystent parkowania OK ale czujniki zimą to porażka , odrobina śniegu i usterka . Spalanie w mieście zimą to porażka niby eco ale nic z eco nie jest od 12-20l /100. Asysten pasa jezdni to porażka przy zaśnieżonym pasie może może odczytać pasy śniegu jako pasy jezdni , i może wbić was w bariery , bądź wyrzucić z jezdni dziś to przeżyłem , Jeżeli ktoś nie wie jak z tym walczyć wypadek murowany . Wyłączyłem asystenta ale i tak dalej działał , przycisk nie wystarczył trzeba wejść w ustawienia , dla kogoś kto nie ma doświadczenia może być problemem . Aktualizacja programu to następny problem , kiedy pobiera dane nie działa audio . Ale co tu mówić o audio kiedy inne auta w wersji podsawowej mają lepsze nagłośnienie . Lampy komponuję się ładnie i to wszystko nie próbujcie wchodzić w tryb auto świateł drogowych , chyba że jest dobra pogoda , ale jeżeli spadnie śnieg lub deszcz to niestety chmura pyłu wodnego jest odczytywana jako mgła i włączją się światła drogowe, oślepiając innych . Kiedy odbierałem to auto jako zastępcze byłem zachwycony , dziś jestem zdegustowany . Mam swój samochód 12 letni który tę nowość bije na głowę , Oczywiście wybór należy do was ale zanim zakupucie to auto zróbcie jazdę testową nie przez 1 dzień ale tydzień i to w ekstremalnych warunakach. W warunkach ekstremalnych to auto testu nie zdało .
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai III Crossover
7,5 – 7,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
6,6
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW
Średnia z 7500 tys. km to 8,4 l. 50% miasto na krótkich trasach (ok. 4 km tam i z powrotem do pracy, 50% trasy. Na drodze krajowej udało się osiągnąć 5,0. Przeważnie w trasie 6,5-7,0. Bardzo dynamiczne i fajne autko.
7,9
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Zimowa jazda, krótkie odcinki w jedną stronę około 15km max. Czasami korki lub światła. Raczej trzeba się nastawić na 9l przy dynamicznej jeździe max 60 na mieście w trybie standard. Zbiornik pełen 250zł plus minus 650km zrobionych na jednym zbiorniku. Auto zrywne i porządne, przy trybie eko zużycie mniejsze o litr lecz dość zamula, przez co jazda jest mniej komfortowa. W trybie eko oraz nodze z gazu, po całym tygodniu udało się zjechać do 7,5.
Awarie elektroniki pokładowej / klimatyzacja / wskaźniki na desce rozdzielczej / akumulator / tryb awaryjny silnika
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Klimatyzacja raz działa, raz nie działa, czasem działa tylko jedna strona, druga w tym czasie grzeje. ASO umywa ręce. Pojawia się co jakiś czas komunikat o rozładowanym akumulatorze i komunikat znika, analogicznie auto przechodzi w tryb awaryjny silnika, potem wraca do normy. Przez 7 miesięcy był już 3 razy w serwisie. Nic nie naprawili.
Szarpanie auta przy końcówce hamowania, piszczenie hamulcow
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
Szarpanie samomochodu przy hamowaniu z wlaczonym auto stop. Usterka zdarza się często w tym samochodzie. A autostop trzeba wyłączać kazdorazowo. Dosc irytujące. Druga usterka to piszczenie hamulcow podczas wolnej jazdy przy hamowaniu. Też zdarza się innym użytkownikom.
drżenie sprzęgła
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW od 2021
  • silnik
  • 20 tys. km
od miesiąca użytkuję Nissana qashqai III z manualną skrzynią i wyczułem dość irytującą usterkę. Jest to drżenie sprzęgła zarówno przy wciskaniu jak i odpuszczaniu. Dodatkowo podczas jazdy przy dodawaniu gazu daje się odczuć szarpnięcie co manifestuje się min przesuwem przód tył drążka zmiany biegów
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nissan Qashqai III Crossover