Silnik
: najbardziej kosztowna naprawa jaka mnie dotyczyła to zawory.
4,0
Całokształt
Pakowne, bezpieczne auto, oprócz problemów z zaworami(konieczna wymiana) i wiatrakiem chłodnicy nigdy mnie nie zawiodło. Był w Hiszpanii, Francji, Polsce na co dzień użytkowany w Holandii. Na autostradzie w ogóle nie czuć prędkości. Niestety zniszczony w wypadku nie z mojej winy gdyby nie to jeździłbym nim dalej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie raz w pełni załadowany lub z kompletem 7 osób na pokładzie, nigdy mu nie brakowało mocy nawet przy 130-140 km/h na autostradzie bez problemu się rozpędzał do 150-160 km/h
4,0
Skrzynia biegów
Duży plus za 6 biegów, jedyny minus to synchronizacja 3 biegu(czasem zgrzyta jak zbyt szybko wpinałem bieg).
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Maska przy wyższych prędkościach zdaje się jakby chciała odlecieć mimo wszystko zawsze była na miejscu.
Komfort
5,0
Widoczność
Przejrzyste, dobra widoczność do przodu i tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką w stosunku do nowszych aut którymi jeździłem za dużo w nich dotykowych przycisków które można przez przypadek nacisnąć, tutaj nigdy nie miałem takiego problemu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problem z klimatyzacją, czasem już brakowało jej mocy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3 rząd siedzeń tylko dla osób poniżej 160 cm z racji małej ilości miejsca na nogi. Duzy plus za mały tunel w drugim rzędzie.
5,0
Wyciszenie
przy prędkościach autostradowych nie było problemu z rozmową nikt nigdy nie narzekał na zbyt duży hałas w trakcie jazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupiłem 5 latka i w ciągu 5 lat poza standardowym serwisem robione zawory i wiatrak chłodnicy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DIG-T 163KM 120kW
[l/100km]