dobry samochód, aczkolwiek możnaby do niego dodać troszkę gadźetów, bardzo posłuszny i wdzięczny samochód - wystarczy troszkę o niego zadbać - mówię o aucie robionym w Niemczech - nie wypowiadam się nt. produkcji gliwickiej
Uważajcie na serwisy - ja zapłaciłem za części, których wogóle nie dotknięto - KRAKÓW - napiszczie maila to powiem gdzie
Wrażenia
4,0
Silnik
tyle km i jeszcze nie miałem problemów, ani w zimie ani w lecie
3,0
Skrzynia biegów
słabo zestopniowanie biegi jak dla 14I(82KM) szczególnie 1 z 2-ką
4,0
Układ jezdny
nawet czuły
Komfort
2,0
Widoczność
zbyt stroma przednia szyba-w mieście dach zasłania np. sygnalizatory, na boki trochę przeszkadzają słupki- to jest minus
4,0
Ergonomia
jak na tąklasę nie można jej nic zarzucić-dużo jeżdżę,
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
słabe przewietrzanie, słabo się nagrzewa w zimie, a przy b.niskich temperaturach ok min.25-20 wręcz niedogrzewa się (po zasłonięciu chłodnicy)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK - z tyłu nikt nie lubi za mną siedzieć, a nie jestem wielkoludem - 179cm
4,0
Wyciszenie
do 130 km/h bez zarzutu - pow. -szumy powietrza mogą się stać koszmarem przy dłuższej jeździe
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przegięcie pały-silnik 1,4 w mieście spala ok 9l/100km - o zgrozo-to prawie jak 2l silnik
4,0
Stosunek jakość/cena
niezłe auto - cena też niezła (subiektywna ocena człowieka, który chce sprzedać astrę)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie przesadzam - na 5
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
co 60 tys. km wymieniam pompę wodną - wraz z instrukcyjną wymianą rozrządu