Szukaj

Ocena kierowcy - Opel GT II

Artur, ponad rok temu
Silnik 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel GT II 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW 2006-2009 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Karoseria
Inne : Przyjemność z posiadania innego auta niż wszyscy
5,0
Całokształt
Muskularny, dynamiczny, piękny samochód. Klasyka gatunku roadstera. Po prostu inny. Szukałem auta w Polsce ale zadbany egzemplarz kupiłem w Niemczech. Klassik Auto radzi trzymać fajne modele ponieważ wg.nich będą atrakcyjnym wozem z charakterem i tańsze nie będą. Cieszy człowieka za kierownicą i jest super alternatywą na dresiarskie BMW, lalkowate SLK / poza 55AMG/ i Porsche dla ubogich typu Boxster . Silnik fajnie mruczy. Wgrałem mapę na 320 KM i wymiatam wszystko. Kocha boki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Można dowolnie tuningować. Mapą do 340 KM. Turbo dolot na 400….. Czad.
5,0
Skrzynia biegów
Krótka, oporna ale dokładna.
3,0
Układ jezdny
Perfekcyjny. Bilstein robi swoje. Typowy sport. Komfort w skali 1-10 max na 5. Taki typ auta. To się lubi ponieważ doskonale czujemy samochód.
5,0
Karoseria
Konkret. Sportowa, mocna, pełna dynamiki. Można patrzeć i patrzeć …. Szeroka linia z dużym rozstawem osi.
Komfort
5,0
Widoczność
Typowy samochód sportowy. Wyczuwalny ale nie przesadnie twardy.
3,0
Ergonomia
Pozycja za kierownicą świetna. Pedały ,kolumna kierownicy ok. Biegi, operowanie dźwignią na 5. Sterowanie szybami dramat, zbyt daleko cofnięte włączniki. To samo lusterka. Trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Roadster. Nic dodać nic ująć. Tyle ile trzeba i ani centymetra więcej.
3,0
Wyciszenie
Świetnie słychać silnik i lekko basowy wydech. Super.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 10 litrów. Części w dostępnych cenach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tyle mocy, designu, wyjątkowości za fajną kasę. Dla mnie super.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik tem.zewnętrznej . Wymiana z czujnikiem 120 PLN.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 turbo ECOTEC 264KM 194kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel GT II