Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting

Maciej, 5 lat temu
Silnik 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia I Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Swietnie trzyma sie w zakretach. Bardzo dobre wyciszenie wnetrza.
Inne : Auto ekonomiczne.
5,0
Całokształt
Auto bardzo ciche nawet przy wysokich predkosciach. Swietnie trzyma sie w zakretach pomimo gabarytow. Spalanie LPG - 8 / 8.5 litra, (mozna zejsc na upartego nawet na 7. ale wtedy jest srednia przyjemnosc z jazdy) Jezdzenie z sandałem w podłodze 10,5-11l LPG.
Wrażenia
5,0
Silnik
W zasadzie bezobsługowy poza wymianą oleju i filtrów. Wystarczający do tego samochodu.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Bez zarzutu przy 140 000 km
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Auto trzyma sie swietnie w zakretach. wczesniej jezdzilem Vectra C, Chevroletem AVEO II, Renault Megane III, Punto II. Bez porównania.
5,0
Karoseria
Brak zastrzezen.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu slabo. Proponuje od razu rozważyć czujniki parkowania. Ja sie co prawda przyzwyczaiłem ale zajmuje to troche czasu.
5,0
Ergonomia
Samochód bardzo wygodny i cichy. Fotele w porządku nawet na dłuższe trasy. Nad morze (700km ode mnie) bez problemu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak należy. Jedno zastrzeżenie mam co do węży od klimatyzacji. Są słabe jakościowo przez co mogą powodować nieszczelność. Doradzam wymienić na nieoryginały ale z dobrej firmy (np. GoodYear, jak masz magika od klimy co umie zakuwac weze gumowe).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco.
5,0
Wyciszenie
SUPER! SUPER! SUPER! Przy 160km/h mozna normalnie rozmawiać bez podnoszenia głosu. Było to dla mnie największe zaskoczenie jak kupiłem ten samochód - żaden poprzedni nie był tak wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tak jak napisałem w podsumowaniu. Samochód pali 8-8.5 l LPG. Pozostałe części nie są drogie - to jest prosta konstrukcja. Silnik jest na łańcuchu. Jedyne co to turbina, akurat w moim była na nie akcja naprawcza i wymienili przy 90 000 przebiegu na nówke. Czego chcieć więcej...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem bardzo zadowolony z wyboru. Chciałbym tak trafić z następnym samochodem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana zaworu EVAP (odpowietrzenie zbiornika paliwa). Wymiana węży od klimatyzacji. Wymiana wtryskiwaczy LPG.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback Facelifting