Szukaj

Informacje o Opel Insignia

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Klasa średnia
Opel Insignia to wytwarzany od 2008 r. model segmentu D (klasa średnia). Jest jednocześnie flagowym modelem w ofercie Opla. W katalogu marki stał się następcą modeli Vectra oraz Signum. Dotychczas wypuszczono dwie generacje auta – drugą wprowadzono na rynek w 2017 r. Opel Insignia oferowany jest w wariantach sedan, liftback, kombi oraz uterenowionego kombi (Insignia Country Tourer). Do dnia dzisiejszego wyprodukowanych zostało ponad 900 tysięcy egzemplarzy Insignii. Nazwa auta wywodzi się z łaciny, w której słowo „insigne” znaczy godło, herb lub klejnot. Model w Wielkiej Brytanii sprzedawany jest pod marką Vauxhall Insignia, w Autralii – pod nazwą Holden Insignia oraz Commodore, a w Chinach i Ameryce Północnej – jako Buick Regal.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz

Opel Insignia – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Opel Insignia

Cena od: 102 450 PLN

Oceny Opel Insignia

Liczba ocen: 394
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Koszty utrzymania - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

3,4
~Michał
Sports Tourer 1.5 Turbo 165KM 121kW
Opel Insignia II
Auto służbowe. Mam ciężka nogę i dotychczas jeździłem głównie grupa VW, mam bardzo dobre porównanie do Superba, Passata, Arteona, Golfa, Audi A4. Jeździłem również przez jakiś czas Avensisem i Peugeotem 508. Ze wszystkich tych aut Insignia jest ostatnim samochodem, na który bym zwrócił uwagę. Może gdybym miał do dyspozycji wersję z silnikiem Diesla i pakietem wyciszajacym moje zdanie na temat tego samochodu byłoby całkiem inne, ale na chwilę obecną odliczam dni, żeby zmienić ten samochód na inny.
4,5
~Michał
Sedan Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Opel Insignia I
Silnik czasem lekko szarpie kiedy jest włączony a auto stoi, tak samo od razu po uruchomieniu. Skrzynia nie zawsze zmienia biegi szybko i delikatnie, czasem zmiany trwają tak jakby ktoś używając manuala nie za bardzo się spieszył i niezbyt delikatnie obchodził się ze sprzęgłem. W kabinie jest głośno po przekroczeniu 120km/h. Poza tym auto jest bardzo wygodne i przyjemnie się je prowadzi a wycieczka przez cały kraj nie powoduje nadmiernego zmęczenia. Z instalacją LPG auto zużywa około 9L LPG + 3L PB na 100km.
4,9
~Dawid
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Opel Insignia I
Po roku czasu,po uzytkowaniu samochodu wiem o nim bardzo duzo,zaczne od wad,fabrycznie uszczelka smoka wytrzymuje okolo 3 lat,po 3 latach uszczelka smoka robi sie twarda,olej nie trzyma cisnienia,niedopilnowanie sprawy konczy sie komunikatem o niskim cisnieniu oleju,nastepnie zatarty silnik,trzeba pinowac,druga wada jest dpf,w jezdzie po miescie zapycha sie bardzo szybko,nawet kontrolujac poziom przez obd i aplikacje oraz pilnujac wypalania zaczely sie problemy,czyszczenie oraz regeneracja na niewiele sie zdaly,pomoglo usuniecie dpf mechanicznie i z oprogramowania,osatnia sprawa to slaba skrzynia biegow,regularne wymiany na dobry olej np Fuchs trzymaja ja w dobrym stanie,jesli zalatwimy wszystkie te sprawy samochod oferuje naprawde duzy komfort,dobre spalanie,ladny samochod za nie duze pieniadze

Raporty spalania Opel Insignia I

Liczba raportów: 604
Średnie spalanie dla Opel Insignia
6,2 – 13,4
l/100 km
4,7 – 10,8
l/100 km
6,5 – 14,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Opel Insignia I
Zrobiłem autem 50 tysięcy i jak to w silnikach tego typu bardzo dużo zależy od tego w jaki sposób jeździmy. Jadąc zapakowanym autem z kompletem pasażerów ok 200km/h możemy mieć problem żeby zrobić na baku 350 km. W mieście jeżdżąc spokojnie ok 10l, jadąc emerycko delikatnie powyżej 9, jezdzac normalnie w miarę dynamicznie k 11. Przy mocno dynamicznej jeździe na mieście spali k 15 l średnio. Natomiast jadąc oszczędnie przestrzegając Zasad eko jazdy można zejść na trasie do 6,5 (autostrada, tempomat, jadąc samemu 100-110 km/h), jadąc oszczędnie na dłuższej trasie 130 tempomat w 3 osoby spalił 7,4. Trzeba mieć silne nerwy żeby to auto nie paliło dużo, bo powyżej 3000 obrotów to auto jest super przyjemne do jazdy ;) lpg nie polecam bo to prędzej bądź później wiąże się z remontem silnika.
8,0
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Opel Insignia I
Kupiłem Używaną Insignię z 2015 roku po 3 latach leasingu. Miała udokumentowane około 180 tys przebiegu. Więc nie stała w garażu. Opcja pawie max jak w tytule. Skóry na zamówienie itd. Wady? Niestety nie ma się co łudzić i liczyć na niskie spalanie. Najmniej przy bardzo eco jeździe 70-80 km/h 6,5 średnio. Dosyć głośny silnik i wiekszy hałas przy wyższych prędkościach niż np Opel Signum(miałem przed insignią) Zalety! Mam wspomaganie hydrauliczne wiec dla mnie perfect! Napęd 4x4 świetny! Komfort na poziomie signum więc super. Skrzynia to zwykły kinetyk więc wolny i czasem( może i częściej) zmienia biegi odczuwalnie ale mi się to podoba. Do tego zmienia je wolniej iniż tip,multi,s-tron i dsg ALE jest trwała i na prawdę komfortowa jak na kinetyka:) Insignia była moim samochodem marzeń i je spełniłem ! Wiec stosunkowo duże spalanie rekompensuje BiTurbo i 4x4 + automat:) Ja jestem zadowolony i polecam. Niski koszt części w porównaniu do konkurencji w podobnym wyposażeniu. Oczywiście NIESAMOWITE są reflektory AFL , one chyba wiedzą gdzie jadę:D przejechałem w pół roku 15tys km i jest świetnie.
9,8
Grand Sport 1.6 Turbo 200KM 147kW
Opel Insignia II
W mieście minmum zima to 8l ( dystrybutor , z komputera wychodzi 7.8l ) Maks 60-70 km/h , delikatne przyspieszanie , dojeżdżanie z rozpędu do świateł . Samochód rozgrzany . ( Trzeba uważać bo auto chętnie i szybko przyspiesza jest w mieście dosyć ciche , nie słychać silnika tylko szum , I wtedy dużo pali . Muskając gaz auto przyspiesza jak auta miejskie czy kompakty i wtedy można powiedzieć że jest dosyć oszczędne mimo 300 Nm , wielkości wagi i hydraulicznej skrzyni . Maksymalnie miasto to 13.8 wg komputera czyli jakieś 14l (zima , krótkie dystanse maks kilka km , postój na odpalonym silniku ) Jazda dynamiczna po mieście 12+ Dynamicznie poza miastem jakieś 10 Jazda mieszana z wyprzedzaniem przyspieszaniem jakieś 7.8-9.5 l .

Usterki Opel Insignia

Liczba wpisów: 28
personalizacja ustawień lusterek zewnętrznych
  • Opel Insignia I Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
  • instalacja elektryczna
Mam problem z ustawieniami lusterek, chodzi dokładnie o programowanie ustawień pod kluczyk, z żoną często jeździmy samochodem, raz ja raz ona, można spersonalizować ustawienia auta pod kluczyk, i tak zrobiliśmy, czasami niestety auto "gubi" ustawienia. otwieram auto moim kluczykiem wszystko się ustawia, i gdy włączam wsteczny bieg, lusterka się kierują na koła. Włączam pierwszy bieg lusterka wracają na pozycję ale nie moją tylko żony. Podejrzewam, że te i inne objawy które opisałem mają podłoże wadliwego oprogramowania czy też może się mylę? Proszę o pomoc
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Sprężyna zawieszenia tył pękła
  • Opel Insignia I Hatchback
  • zawieszenie
  • 135 tys. km
Występowanie usterki:
Auto nie było specjalnie obciazane podczas eksploatacji, chociaż zdążyło się że było załadowanie materiałami budowlanymi. Było to jednak kilkadziesiąt tysięcy wcześniej. Sprężyna pękła podczas weekendu kiedy auto stało pod domem.
Spalanie - daleko od danych producenta
  • Opel Insignia I Country Tourer 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW od 2015
  • silnik
Dane podane przez producenta to bajka. Po przejechaniu 10 000 km moge smialo stwierdzic, iz spalanie w trasie 120-140 km/h 5,8 - 6,4 L/100km. MIejska jazda konczy sie na 7,5-8,5 L/100 km. KOmputer pokladowy przeklamuje na niekorzysc kierowcy o ok 0.6 L.
Problem rozwiązany
7 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 14
5,0
Sedan 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW
Opel Insignia I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Silnik pracuje bardzo dobrze, nie mam żadnych uwag. Instalacja Blue Box i wtryskiwacze Hercules, reduktor silver. Wszystko bardzo dobrze spasowane. Gazownik idealnie wystroił. Na sterownik mam 5 lat gwarancji. A na montaż mam ogólnopolską gwarancję, ponieważ warsztat należy do sieci Ekspert LPG.
5,0
Sedan 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW
Opel Insignia I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 22 tys. km
użytkowana przez: 54 tys. km
Jestem zadowolonym użytkownikiem zenita. Montażysta wiedział, co mi zamontować, miał doświadczenie. Początkowo myślałem o innej instalacji, ale wybór był słuszny. Auto spala (nie szaleję, turbo nieczęsto pije) na lpg 9,5-10 l. wynik oceniam na bardzo dobry i warsztatowi i instalacji zenit pro daję 5.
5,0
Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Opel Insignia I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Zamontowałem gaz po pierwszym roku jazdy i decyzja okazała się trafiona. Auto nic nie straciło z mocy, regulacja gazu w zakładzie wypadła nieźle, nie były potrzebne poprawki. Co do samej instalacji przegląd co 15 tys km, wymiana filtrów, ew sprawdzenie luzów na zaworach. Nic więcej
Opel Insignia