Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Opel Insignia w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Opel Insignia I

Lata produkcji: 2008 - teraz
Segment: Klasa średnia

Model klasy średniej (segment D), flagowy model Opla produkowany od 2008 roku. W ofercie marki zastąpił Vectrę i Signum. Powstały dwie generacje modelu – druga debiutowała na rynku w 2017 roku. Dostępny w wersjach sedan, liftback i kombi oraz uterenowionego kombi (Insignia Country Tourer). Dotychczas wyprodukowano ponad 900 tys. egzemplarzy modelu. W Wielkiej Brytanii oferowany jako Vauxhall Insignia, w Chinach i Ameryce Północnej – jako Buick Regal, zaś w Australii – jako Holden Insignia oraz Commodore. Nazwa modelu pochodzi od łacińskiego słowa „insigne”, które oznacza godło, herb lub klejnot.

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz

Opel Insignia – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Opel Insignia

Ogólna ocena
4,09
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(72%) NIE(28%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Ergonomia
WADY - Wyciszenie - Koszty utrzymania - Widoczność

Wybrane oceny

Opel Insignia I Sedan
1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW (2009-2013) 4,31
Plusy: bardzo pewne właściwości jezdne, ogólny komfort i jakość, spalanie i koszty eksploatacji, światła ksenonowe, system audio, prezencja. Minusy: odrobinę ciasno wewnątrz, silnik ospały jak na 180KM (masa własna auta?), twardo pracujące zawieszenie w konfrontacji z polskimi drogami, głupiejąca elektronika (tempomat).
dodano 4 lata temu przez szakal
Opel Insignia I Sports Tourer
2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW (2009-2013) 3,62
Być może trafił mi się taki egzemplarz ale samochód od początku sprawiał problemy. Po 12.000 km pierwsza poważna awaria: pompa wody a potem poszło już jak po sznurku: po nastepnych 12.000 (jak zaprogramowane) ponownie pompa wody potem (nie koniecznie w kolejności) tarcze z przodu plus klocki, mechanizm otwierania tylnej klapy (ten w klapie), potem problem z otwieraniem tejże z "kluczyka". Całkiem niedawno została wymieniona obudowa...
dodano 3 lata temu przez andi_40
Opel Insignia I Hatchback
2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW (2009-2013) 4,00
Dobre auto, o nieprzemijającym pięknie sylwetki i wnętrza, choć dość, niestety, awaryjne (zwłaszcza po przekroczeniu ok. 140 tys. km sporo rzeczy wymagało wymiany lub naprawy; wcześniej poważniejsze awarie, wymagające lawety: po 10 tys. km, po 88 tys. km, po 114 tys. km), jak na mój gust, ale może to kwestia niewłaściwej skali porównawczej. W sferze estetyki, 7 lat po premierze nadal niewiele aut może się równać z Insignią. Dynamika, ekonomia,...
dodano ponad rok temu przez grendel579

Dane techniczne Opel Insignia I

Moc silników 110–325 KM
Pojemność silników 1,4–2,8 l
Prędkość maksymalna 185–270 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,0–13,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Opel Insignia I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 4834
Koszt ogólny 23,11 PLN
LPG27.22 PLN
ON39.5 PLN
PB57.25 PLN
Wydatki serwisowe 4,65 PLN Pozostałe wydatki 17,04 PLN

Publikacje o Opel Insignia

Newsy o Opel Insignia

2 pomiary

Dla Opel Insignia. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia

AUTOCENTRUM.PL S.A.