Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Ja, 8 lat temu
Silnik 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
2,69
36% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : działa super nic nie stuka nic nie skrzypi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
3,0
Całokształt
Wygodne i komfortowe w trasie jak i w mieście , niestety bardzo awaryjne i dużo pali
Wrażenia
2,0
Silnik
Wypalone zawory przy 120 tys km , pomimo 140 koni to jest bardzo słaby , do tego cały czas zapala się check engine i co raz to jakaś mniejsza naprawa
2,0
Skrzynia biegów
wymiana przy 140 tys km
2,0
Układ jezdny
cały czas zapala się stabilizacja trakcji wymieniony do tej pory czujnik abs , i jakieś przewody bo były zgnite ;/ natomiast jeśli chodzi o prowadzenie i trzymanie się drogi to auto jest świetne , pewnie troszkę dają opony 18" 245/45
Komfort
5,0
Widoczność
wygodne i komfortowe siedzenia są wygodne i można robić kilkaset km bez postoju
4,0
Ergonomia
sporo przycisków ale po krótkim czasie można się przyzwyczaić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
troszkę trwa zanim się schłodzi latem lub nagrzeje zimą ale nic nie paruje i działa sprawnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu sporo miejsca natomiast z tyłu wysokie osoby muszą zginać głowę bo dach jest z tyłu niski i jak siedzę z przodu 190 cm wzrostu to za mną mało kto może usiąść
4,0
Wyciszenie
dość dobre
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
częste naprawy i duże spalanie w mieście pali gazu 14l a w trasie jazda autostradowa 160km/h pali około 13l gazu do tego co miesiąc trzeba zalać 100 zł benzyny
3,0
Stosunek jakość/cena
ładny samochód dość dobrze wyposażony (wersja cosmo) żeby tylko mniej awaryjny i bardziej dynamiczny , przy zakupie myślałem że 140 koni wystarczy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pęknięty zbiorniczek wyrównawczy , czujnik abs , przewody od abs , tarcze hamulcowe 2 razy wymieniane i szykuje się trzeci raz bo same się krzywią ( nigdy wcześniej nie miałem tego problemu z innymi samochodami ) , kilka razy wgrywane nowe oprogramowanie w salonie ,wyciek oleju z silnika , wyciek oleju w skrzyni przy ( 80 tys km zrobione na gwarancji) przycisk tylnej klapy wymieniany i wiele innych o ktorych nie chce mi się już pisać
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawory , skrzynia , sprzęgło
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Hatchback