Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

DJF, 12 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 67 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
zeby podsumowac w paru zdaniach: - auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad - pakowny bagażnik - do tej mocy silnika polecam automat - słąby system audio niestety
Wrażenia
4,0
Silnik
wysoki moment obrotowy w dosc szerokim zakresie, czyli 350 NM naprawde daje rade na autostradzie. na autobahnie mozna spokojnie jechac ze stała predkoscia 200 kmh. wada jest jednak nie za dobra elastycznosc do jazdy w miescie
3,0
Skrzynia biegów
zaledwie przecietna. wymaga troche siły. polecam automat
4,0
Układ jezdny
nie jest to auto \"sportowe\" mimo takiego wygladu ale i tak na polskich dziurach zupełnie przzwoicie. jezdziłem wersja bez mozliwosci zmiany charakterystyki zawieszenia
Komfort
3,0
Widoczność
niby dobrze a jednak - z tyłu wiadomo jak to w hatchbacku - czyli słabo. natomiast z przodu słupki tez troche za szerokie. bobrze ze czujniki sa tu w standardzie.
4,0
Ergonomia
dobrze ale jest kilka szczegółow które GM powinno poprawic np. kierownice - jakos wybitnie mi nie lezała, fotele tez niby regulowane we paru miejscach ale jakos trudno mi było znalezc optymalne ustawienie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo efektywna i zimą i latem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mimo sporych rozmariów przestrzenie w srodku nien jest za duzo bo kokpit jest mocno zabudowany. z tyłu w hatchbacku miejsca na głowe raczej dla ludzi do 170 cm wzrostu.
4,0
Wyciszenie
generalnie OK ale teraz przesiadłem sie do Citroena C5 i dopiero tutaj jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 160 hp to naprawde super. w miescie - 7,5 trasa w polsce przecietnie ca 6 litrów - przy raczej szybkiej jezdzie. na niemieckiej autobahnie duszac ile fabryka dała - nieco ponad 8-9 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
moj kosztowal 85 netto z rabatem flotowym. w tej cenie + fotele sterowane elektrycznie + połskórzana tapicerka + wielkie alufelgi + reflektory skretne ksenonowe + sporo autmomatyki czujniki deszczu, zmierzchu etc brak: bluetootha,
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto słuzbowe i uzytkowane bardzo intensywnie przez nieco ponad rok: 1. nieustaniie wypadający zawias plastikowej pokrywy bagażnika 2. komputer pokladowy czesto mówi ze masz jechac na serwis zaraz po wizycie na przegladzie wlasnie - nie do usuniecia nawet po 2 resetach komputera
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1.raz zerwanie (rozwarstwienie) paska klinowego - miesciac po przglądzie na trasie w szczerym polu...

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Hatchback