Silnik
: Silnik szczerze tragedia jak i cała reszta tego pojazdu
3,0
Całokształt
Ogólnie ładnie wyglądający pojazd, tani w kupnie, wygodny ale do życzenia ma sporo
Wrażenia
2,0
Silnik
Szczerze silnik to najsłabsze ogniwo wraz z dpfem. Serwis tego pojazdu jest dość kosztowny jak na markę Opel. Porównując cenę serwisu z Audi a4 b8 2.0tdi który jest tańszy to wręcz komedia. Za wymianę sprzęgła z dwumasa 5200, wymiana rozrządu to cena 3200. Układ hamulcowy również nie należy do tanich. Ciągle awarie czujnika dpf który serwis również 3000. Ogólnie nie polecam
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów No w moim egzemplarzu więc rewelacyjne
5,0
Układ jezdny
Skręt jqk na takie gabaryty pojazd ma bardzo dobry. Trzyma się bardzo mocno drogi i manewr przy parkowaniu nie jest problematyczne
3,0
Karoseria
Dość słaba. Nadkola gnija
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę ograniczone i w wersji hatchback szyba tylna słabo oddaje widoczność
1,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca dużo ale z tyłu jest bardzo mało jak na takie długi pojazd
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo słabe. Koszt serwisu jest bardzo wysoki jak na zwykłego opla i częstotliwość napraw jest dość częsta. Koncern waga jak i premium Audi jest tańszy w utrzymaniu i nie powoduje tyle problemów.
2,0
Stosunek jakość/cena
Szczerze za takie pieniądze jest dość slabo
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi w sumie psują się dość rzadko i nie powodują większych problemow
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciągle awarie DPF po mimo wypalania. Które są wręcz kosztowne
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
[l/100km]