Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sedan

lukasz_dry, 5 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 178 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Opel Insignia I Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika i bezawaryjnośc
Zawieszenie : zero napraw, nawet drążki czy wachacze w stanie fabrycznym, z tym, że auto raczej z przebiegiem pozamiejskim
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : wyciszenie moznaby poprawić, ale bez tragedii
5,0
Całokształt
Do tej pory najlepsze auto, jakie posiadałem. Wielki i wygodny sedan z bajerami, super dynamiczny i bezawaryjny. Jego jedyny mankament to spore zużycie paliwa, ale przy 220KM 12 litrow w miescie można przeżyć, tym bardziej, że w trasie bierze ok 8l. Przestronność i piękno limuzyny to jej atuty, mimo 10 lat, nadal ciezko znalezc tak reprezentatywne autko w tej klasie i podobnej cenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy na najwyzszym poziomie
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą łatwo, nie mam zadnych problemow z moim manualem
5,0
Układ jezdny
jak na takiego grzmota, to super prowadzenie i skręt
4,0
Karoseria
lakier bardzo delikatny - latwo o ryski parkingowe
Komfort
5,0
Widoczność
To krowa, ale szybko mozna sie przyzwyczaic i parkowac na milimetry. Pomocne sa czujniki parkowania, ktore Opel oferuje w standardzie. Widoczność w przód ideala, a dzieki doskonalemu systemowi oswietlenia w nocy jest jak za dnia.
5,0
Ergonomia
Ja bardzo lubie duzo przyciskow, josticzków i wyswietlaczy , ale niektorych moze to odpychać - jest tego sporo do ogarnięcia, ale po tygodniu już wszystko opanowane i intuicyjne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie pamietam co to zaparowana szyba czy zimno w aucie - do tej pory jezdzilem dieslami, dlatego doceniam czas nagrzewania auta - benzyniak po 5 minutach cieplutki i przyjemny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielkie auto - 5 osob podróżuje bardzo komfortowo i bez zmęczenia nawet ponad 1000km bez odpoczynku
4,0
Wyciszenie
tu mogloby byc nieco lepiej, mam dosc szerokie kapcie i słyszę ich szum juz od 120km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest bezawaryjny, a częsci są tanie, jedynie koszty paliwa stosunkowo wysokie. Łancuszek rozrzadu = duze oszczednosci...
5,0
Stosunek jakość/cena
bezkonkurencyjny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy 178kkm zadnych usterek, nawet grama oleju nie bierze, jedynie eksploatacyjne tematy typu klocki, olej, filtry i co jakis czas serwis klimy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kompletny brak usterek przez 10 lat uzytkowania (poprzedni wlasciciel tez nie narzekal)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sedan