Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting

Andrzej, 8 lat temu
Silnik 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 104 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ładne i funkcjonalne auto
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : wymiana intercoolera
Układ elektryczny : nie działające multimedia
4,0
Całokształt
Bardzo fajne auto, gdyby nie parę wad byłoby idealnie. Największy problem po zakupie stanowiły multimedia - wieszanie się, nie działające funkcje, itp. Poprawione przez zmianę firmwaru dopiero w 2014.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocny i elastyczny - niestety przez 100 000 dwie poważne awarie w układzie powietrza (intercooler i przewody) skutkujące wejściem w tryb awaryjny.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia AT trochę muli i powoduje znaczne zwiększenie spalania.
5,0
Układ jezdny
Tu bez zarzutu. 4x4 działa doskonale,
Komfort
5,0
Widoczność
Tu bez zarzutu
5,0
Ergonomia
Tu bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mało miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo pali
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety zdarzały się - multimedia, klapa tylna, łożysko piasty
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Były 2 przez 100 000. czy to dużo? W porównaniu do Alfy 159 którą miałęm to ideał ;)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting