Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting

kspr, 2 lata temu
Silnik 2.0 Turbo 200KM 147kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting 2.0 Turbo 200KM 147kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
4,0
Całokształt
Użytkuję samochód niespełna rok, przez który zrobiłem prawie 20000km. Brak awarii w przypadku nowego samochodu nie jest zadnym zaskoczeniem, ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu, zwłaszcza jego właściwości jezdnych, dynamicznego silnika i bezproblemowej skrzyni biegów. Zastrzeżenia mogę mieć do przestronności wewnątrz, gdzie nie sposób zmieścić trzy foteliki, a po montażu dwóch na tylnej kanapie pośrodku pozostaje jedynie dla dziecka czy bardzo drobnej osoby, jednak zdaję sobie sprawe, że to nie rodzinny van (którego też posiadamy), a nadwozie typu kombi przeznaczone dla innej grupy docelowej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, cichy silnik, jednocześnie w miarę ekonomiczny jak na 200-konny silnik, zadowalający się 8-9 litrami paliwa.
5,0
Skrzynia biegów
9-stopniowy automat pracuje bezszelestnie, zmiana biegów jest praktycznie niezauważalna przy "normalnej" codzinnej jeździe.
5,0
Układ jezdny
Brak zastrzeżeń
5,0
Karoseria
Brak zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na 5-metrowy samochód nie jest źle, ale zawsze mogłoby być lepiej, zwłaszcza jesli chodzi o widoczność przez przednie słupki A. Przy parkowaniu pomagają kamera cofania oraz czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Ogólnie samochód jest bardzo wygodny, fotel kierowcy nawet w wersji Elegance dysponuje szerokim zakresem regulacji, co pozwala znaleźć optymalną pozycję za kierownicą. Będąc przyzwyczajonym do ergonomii i przestrzeni Kii Carens, brakuje nieco większych schowków, zwłaszcza w tylnej części pojazdu. Menu jest intuicyjne w obsłudze, czasem przy połaczeniu Apple CarPlay nie działa sterowanie głośnością/odtwarzaniem z poziomu kierownicy i trzeba to robić na wyświetlaczu środkowym... Poza tym brak zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak należy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca dla 4 osób. Fotel kierowcy nawet w wersji Elegance dysponuje szerokim zakresem regulacji, co pozwala znaleźć optymalną pozycję za kierownicą. Jako rodzic trójki dzieci mogę narzekać na brak mozliwości montażu trzech fotelików na tylnej kanapie, jednak to jest niemozliwe w przypadku większości samochodów typu kombi.
5,0
Wyciszenie
Samochód jest dobrze wyciszony, przy dopuszczalnej u nas predkości maksymalnej nadal można swobodnie rozmawiać nawet z pasażerami na tylnej kanapie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7

Opel Insignia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting